Argon Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Erg jammer, en vooral dat het zo onverwachts is.
Flying Dutchman Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 K.U.T.! Waarom nou net een van de beste moderators, van mijn favoriete forum nog wel! Je deed het zo goed in Het SA forum. Maar ik kan je keuze ook begrijpen. Ik kan me voorstellen dat je ook meer tijd wilt besteden buiten het forum. Hierbij wil ik je bedanken dat je het SA forum zo goed hebt gemodereerd. Echt zo super jammer dat je stopt.
Rullez Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 ik wil je ook bedanken voor alle hulp en wie wordt eiegnlijk de volgende moderator
ikt Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Jammer dat je aftreed Hopelijk kom je nog vaak op het forum
NandroDavids Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Erg jammer dat je stopt, Dizzee. Je was altijd erg behulpzaam in de LCS en SA Fora (Voor GTA III had je dan weer hulp nodig van anderen... ). Ik wil je ook nog bedanken voor de hulp die ik van je kreeg als ik wat vragen had over het Moderatorschap.
Grove St. Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Je bent een top moderator geweest, ik zag je overal wel verschijnen in voor en tegenspoed. Jammer dat je stopt, maar het is een goede beslissing. Veel suc6 met je verdere leven Ik roep: We hebben een D we hebben een I we hebben een Z we hebben een Z we hebben een E we hebben een E DIZZEE
Velaro Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Wat ?! Je stopt toch niet echt hé ? Je was in mijn ogen een hele goede Mod (En Mta-er ).In alle topics was je me voor.Jammer dat je stopt met je Functie.Hopelijk zie ik je nog vaak op het Forum
Flame^ Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 ik wil je ook bedanken voor alle hulp en wie wordt eiegnlijk de volgende moderator We gaan toch niet gelijk azen op Dizzee's plek eh? Als er nog 1 nodig is merken jullie het wel iig. Voorderest, jammer Dizz dat je stopt, vind het eigenlijk vrij kut omdat je een zeer goede WikiGTA Medewerker was/bent + mede mod in de SA Fora. Iig, ik hoop het beste voor je en ik zou je graag later nog is terugzien !
Hutenmah414 Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Ach, spijtig dat je stopt, je was/bent altijd een sympathiek hulpzaam iemand Maar goed je nu als Megalid kan verder gaan, Zakenleven gaat uiteraard voor Doe het verder nog goed met je nieuwe rang
VforV Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Echt spijtig dat je stopt als moderator. Wie moet de zaken nu in goede banen leiden in het SA en LCS forum? Ik hoop dat je ook niet stopt met WikiGTA! Maar als dat zo is heb ik daar alle begrip voor, dat real-life op de eerste plaats komt. Succes nog verder zou ik zo zeggen .
Daan007 Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Erg jammer dat je je taak als mod opgeeft Je was een goede mod met respect voor anderen Je hebt veel voor dit Forum gedaan Dus bedankt Dizzee
ViceSunshine Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Dizzee; Ik heb je altijd al veel baat met je hulp gehad, ik hoop dat je verder nog veel plezier hebt . Ik zal je zeker missen.
Eli R Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Zulke dingen komen voor, succes verder Dizzee.
Svenie Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 (bewerkt) Dizzee dit wil ik heel even zeggen:Je hebt heel mooi werk geleverd als moderator en dat vooral in het Lcs forum,waar je mij veel geholpen hebt. Ik hoop dat ik je nog veel ga zien op dit forum.En veel succes met je persoonlijke leven. Bewerkt: 15 mei 2006 door svenie
Giorgo Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 (bewerkt) Inderdaad Dizzee, ik sprak je niet veel op Msn... Maar als ik iets vroeg kon ik op je rekenen. Misschien kan je het wel proberen. Kijk naar Levi, soms moet Levi ook even afstand nemen wegsn schooldrukte. Dat moet toch bij jou ook lukken dan ? Als iedereen je zo goed vind moet je toch wel blijven. Bewerkt: 15 mei 2006 door Giorgo
Recommended Posts