JGuntherS Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Relatief late reactie: Je was moderator in de fora waar ik nooit kom, dus daar kan ik niet goed over oordelen. Je postte wel in het SL-forum, dus daar kan ik wel over oordelen. Je was een van de betere leden hier op dit forum, je wist de sfeer er altijd goed in te houden. Je was altijd vriendelijk en aardig, en altijd in voor een lolletje, hopelijk blijf je dat ook . Het ga je goed in je verder leven! So long and thanks for all the shoes .
T@rget Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Tjsa wat moet ik zeggen... ik vind het jammer maarja je bent niet dood ofzo dus ik kan je nog gewoon spreeken
DenkaanHenk Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Je was een goeie moderator Dizzee. Heel rechtvaardig en hulp zaam. Dizzee heeft me ook vaak geholpen in het LCS fora. Bedankt Dizzee. Maar gelukkig blijf je megalid. Da,s ook een mooi kleurtje. Groen. Vanaf nu hebben we de groene Dizzee.
DJ-TQM Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Jammer dat je stopt je was een goed moderator
RogierS. Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Dizzee, bedankt! En héél veel plezier in de donkere buitenwereld... Groet, RogierS.
Juice Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Van groen naar blauw. Dat was een hele stap. En nu weer terug. Van blauw naar groen. Een nog moeilijkere denk ik. Eén van de meest levendige moderators was je. Ik kende je persoonlijk niet zo goed. Maar ik vind het toch jammer.
sarwish Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 je heb mij goed geholpen Dizzee jammer dat je weg gaat
Svenie Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 (bewerkt) je heb mij goed geholpen Dizzee jammer dat je weg gaat Eh,kleine correctie:Dizzee gaat niet weg,hij gaat zich gewoon wat meer met zijn persoonlijk leven bezighouden. Bewerkt: 16 mei 2006 door svenie
Grove St. Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Van groen naar blauw.Dat was een hele stap. En nu weer terug. Van blauw naar groen. Een nog moeilijkere denk ik. Eén van de meest levendige moderators was je. Ik kende je persoonlijk niet zo goed. Maar ik vind het toch jammer. Ehm het is van Blauw naar Groen
RonaldVC Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Van groen naar blauw. Dat was een hele stap. En nu weer terug. Van blauw naar groen. Een nog moeilijkere denk ik. Eén van de meest levendige moderators was je. Ik kende je persoonlijk niet zo goed. Maar ik vind het toch jammer. Ehm het is van Blauw naar Groen Doorlezen Grove st. (beetje offtopic) :$
Grove St. Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Van groen naar blauw. Dat was een hele stap. En nu weer terug. Van blauw naar groen. Een nog moeilijkere denk ik. Eén van de meest levendige moderators was je. Ik kende je persoonlijk niet zo goed. Maar ik vind het toch jammer. Ehm het is van Blauw naar Groen Doorlezen Grove st. (beetje offtopic) :$ Haha, fout van mij
Gunslinger Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Dizzee jongen, gangster... Wat moet ik zeggen? Je zei wel eens dat ik jouw voorbeeld ben geweest, maar ik moet jou ook bedanken! Jij hebt me aangedragen als Megalid, WikiGTA-medewerker, en je hebt de rest van de crew ook erop gewezen dat ik een goede moderator zou kunnen zijn. Zonder jou was ik niet of veel later groen en blauw geworden. Ik kan me het moment dat jij Megalid werd nog goed herinneren. Vanaf dat moment wist ik dat we een geweldig lid rijker waren. Je hebt het snel ver geschopt, en je hebt enorm veel respect gekregen bij heel veel leden, ook bij mij. Dan heb je WikiGTA nog. Als ik zo is naar jouw bijdragen kijk, zie ik een enorm grote lijst, veel groter dan die van mij. :$ Ook op dat punt deed je het perfect. Maar voor alles komt een tijd, zo ook voor jouw vertrek uit de crew. We zullen je missen in ons clubje, en niet-crewleden zullen je ook missen als moderator. Nog een keertje: Bedankt!
.Sharingan Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Dizzee, je was echt een steengoeie moderator. In mijn ogen één van de beste. Je wist altijd op het juiste moment in te grijpen en had je subforums perfect in grip. Ik vind het daarom ontzettend jammer dat je je taak als moderator opgeeft. Maar aan de andere kant ben ik wel heel erg blij dat je wel lekker blijft als Megalid. Toen ik de topictitel zag dacht ik "ohnee!! Dizzee gaat weg!!"... Gelukkig niet, want je bent een supergezellige kerel, die hier gewoon op het forum thuishoort.. We spreken elkaar zowat dagelijks op msn en inderdaad heb je soms wel eens het één en ander laten vallen over een eventueel vertrek.. Ik ben echt blij dat hier niet om een afscheid gaat. Privézaken zijn nou eenmaal veel belangrijker dan het forum, en het is goed dat je dat op tijd hebt ingezien. Hierbij wil ik je dan ook gelijk ontzettend veel succes wensen met de dingen die je op stapel hebt staan. Daarnaast wil ik je bedanken, voor al je hulp. Ik hoop je snel weer te spreken op msn. Tot dan vriend. Meer hoef ik toch niet te zeggen ? Je was gewoon een Top Moderator die zijn Heel erg Zeldzaam. Dizzee
DaBeast Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Waarom gaan alle goede (G-) Mods weg . Eerst Wauzie en Eclipse, dan Bradley en nou Dizzee . Het lijkt wel alsof het forum verlaten word. Maar ik zie de reden waarom, je echte leven gaat voor. Daarom wens ik je veel succes. Bedankt voor alle hulp/aardige PM's . Dizzee . Greetz
Recommended Posts