Jump to content

Dizzee bedankt

Recommended Posts

Geplaatst:
Waarom gaan alle goede (G-) Mods weg :-( .

Eerst Wauzie en Eclipse, dan Bradley en nou Dizzee :-( .

Het lijkt wel alsof het forum verlaten word.

Maar ik zie de reden waarom, je echte leven gaat voor.

Daarom wens ik je veel succes.

Bedankt voor alle hulp/aardige PM's :bier: .

_O_Dizzee _O_ .

Greetz :sigaar:

Hele goede moderator!!

Altijd in staat om iemand te helpen!!( Nu nog wel als het moet ;) )

• Reacties 78
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ruurd31

5

• -Niels-

4

• Grove St.

3

• RonaldVC

2

Geplaatst:

Dizzee is een hele goede, grappige mod.

Jammer dat hij weggaat, ik heb ook niet goed gekent persoonlijk, maar wel op gtaforum. Hij heeft me vaak geholpen.

_O_ Dizzee _O_

Geplaatst:

Jammer dat je weggaat Dizzee.. Ik hoop dat je nog wel een beetje blijft, ook al is het als mega lid. Je was een grote steun en toeverlaat voor velen van dit forum, waaronder mijzelf al hebben we niet veel contact gehad. Het was de manier waarop je reageerde op de andere mensen.

Een betere mod kan je waarschijnlijk niet bedenken...

Het ga je goed

Dutchy3010

Geplaatst:

Dizzee heeft heel vaak geroepen: Ik ga niet weg, ik blijf wel. Alleen had hij de behoefte om te stoppen, hij zal iets minder posten maar toch is hij gewoon gebleven. Alleen als ML.. :)

Geplaatst:

Beste Dizzee,helaas stop je met je modschap,maar ja je privé leven gaat voor! Nog veel success in je leven!

_O_ Dizzee _O_

Geplaatst:

Jammer Dizzee, ik vond dat jij de beste moderator was van het hele forum!!! _O_

maar real life gaat natuurlijk voor ;)

Geplaatst:

_O_Dizzee_O_

keuzes maken is altijd moeilijk maar The Real Live gaat voor Games en internet ;)

jij hebt mij wegwijs gemaakt op het Forum :klap:

_O_Dizzee_O_

Geplaatst:
_O_Dizzee_O_

keuzes maken is altijd moeilijk maar The Real Live gaat voor Games en internet ;)

_O_Dizzee_O_

Ehm.. Het is al 2 weken geleden dat hij is vertrokken :cab:

Geplaatst:

_O_Dizzee_O_

_O_Dizzee_O_

Ehm.. Het is al 2 weken geleden dat hij is vertrokken :cab:

Wat boeit dat nou? Man, laat die jongen gewoon! :cab:

Geplaatst:

Nou, het is toch vervelend dat je gaat reageren op een topic dat al oud is? Dat is toch bumpen? Nou-dan, dat is ook niet prettig als er een andere mededeling is. Als een ander member online komt, dan is het toch leuk om het nieuwste nieuws te kunnen zien, niet het topic van Dizzee. Het is toch op dit moment beter om dat van JGuntherS en Matiscus te zien? Ik erger me daar ook erg aan. Post hier gewoon niet, het is toch al oud, en als je wilt posten, wens dan JGuntherS succes.

Geplaatst:
Nou, het is toch vervelend dat je gaat reageren op een topic dat al oud is? Dat is toch bumpen? Nou-dan, dat is ook niet prettig als er een andere mededeling is. Als een ander member online komt, dan is het toch leuk om het nieuwste nieuws te kunnen zien, niet het topic van Dizzee. Het is toch op dit moment beter om dat van JGuntherS en Matiscus te zien? Ik erger me daar ook erg aan. Post hier gewoon niet, het is toch al oud, en als je wilt posten, wens dan JGuntherS succes.

Onzin onzin onzin...! Dizzee is misschien al vertrokken, maar toch vind ik dat dit topic nog wel bedoeld is voor afscheid. Anders gooien ze er toch een slotje op?

Geplaatst:

Nou, vind ik niet. Als iemand vertrokken is dan ga je over een half jaar toch niet meer zeggen: Dizzee bedankt! Dat slaat dus ook nergens op. Waarom zou het dan nu wel kunnen?

Geplaatst:
Nou, vind ik niet. Als iemand vertrokken is dan ga je over een half jaar toch niet meer zeggen: Dizzee bedankt! Dat slaat dus ook nergens op. Waarom zou het dan nu wel kunnen?

Half jaar is overdreven. Dit is twee week. Na een maand vind ik het wel genoeg geweest.

Geplaatst:

Omdat het misschien nog lang geen half jaar geleden is? :cab:

Als iemand afscheid wil nemen van iemand, laat die gene dan gewoon.

Dat gezeik altijd van: je hoeft hier niet op te reageren. :ch:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...