vinnie1234 Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 bij mta 0.5 welke ip en pass moet je daar gebruiken Reageren
SummerBase Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 (bewerkt) Welkom op het forum vinnie1234 , In MTA 0.5 werkt men inderdaad met zo'n soort systeem. MTA 0.5 is al een tijdje aan het verouderen wegens een nieuwe gta (namelijk San Andreas), maar volgens mij zijn er altijd nog wel wat server'tjes gebleven. Ik ben even voor je opzoek geweest naar een server. Ik heb niet echt een server gevonden, maar wel een soort van handleiding hoe je er wel aan kan komen. Het is in het Nederlands dus dat moet geen probleem wezen neem ik aan. Klik hier voor de handleiding. Lees het maar rustig door, als er nog vragen zijn kun je ze altijd stellen. Dit topic hoort in Multi Theft Auto Help, zou een moderator dit topic daarheen kunnen verplaatsen . >>> Door GTA-Sheep: Ja hoor <<< Bewerkt: 15 mei 2006 door SummerBase Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.