jaah90 Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Een goededag, Ik heb laatst de film Badboys 2 gezien, waar een best wel vette disco was. Nou wil ik ook zoiets maken voor GTA SAN ANDREAS, maar dan met de bestaande objecten. Hoe doe ik dit? Dus bijv. een bestaande laserlicht ergens neerzetten, en rook enz enz? Kan ik ook de kleur van dat laserlich aanpassen? dus bijv. groen maken? Bij MTA san anderas heb je een map ediotor, heb je ook zoiets voor gta sa Singe player? please, help me op weg. mvg, JAAH Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 (bewerkt) Bij MTA san anderas heb je een map ediotor, heb je ook zoiets voor gta sa Singe player?please, help me op weg. mvg, JAAH Hey jaah90, Ik zou je graag willen helpen maar ik weet helaas niks van modden af. Maar gisteren liep ik toevallig wel tegen een map editor aan dus daarmee kan ik je wel helpen. Hier is die map editor, ik hoop dat het gaat lukken! Bewerkt: 15 mei 2006 door -Matthijs- Reageren
blackpearl11 Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Je kan ook je maps uit MTA converteren naar IPL formaat Reageren
Big-Bear Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Je Modelleert gewoon een Simpel gebouw, wat lijkt op die Disco, ik heb Bad Boys II ook gezien, en hij is 2 verdiepingen, een Bar is te halen uit San Andreas, Tafels en Stoelen etc. ook, ik weet niet of er een Strippaal is, daar moet je even voor speuren, je modelleert bij het huis, een lap Grond, voor een Parkeer-Terrein etc. Een weg erbij aan leggen. Dan zet je hem in Game, kijk hier maar even voor zat Tutorials Dan heb je een mooie Disco, en over modellering Tuts, zie ook dezelfde link. Het hoeft trouwens geen ingewikkeld Gebouw te zijn Veel Suc6 Reageren
jaah90 Geplaatst: 15 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Ik dank u allen voor deze berichten. Ik heb de map editor gedownload en ben nu van alles aan het proberen. Ook beschik ik over 3d s max, maar snap er niks van. Stel je voor, ik modelleeer gewoon een vierkant, met daarin 2 gaten. Dan heb ik dat, en dan ? En stel je voor, dat lukt, hoe zet ik het dan in GTA, zorg ik ervoor dat er veel lasers[discolampen + rook ] zijn en dan er mensen rondlopen ? ik heb btw ook nog een vraag over die gta map editor, hoe heet een discolamp :$ ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.