Jump to content

iemand begon te schieten


HEER HOOGMOED

Recommended Posts

ik was tagging up the turf bezig en toen begon er opeens iemand in een zwart pakje op me te schieten, weet iemand hoe dit kan en wie dat ventje is? of was het misschien een fout in het spel of een grap van de makers

Link to comment
Delen op andere websites

Heel veel kans dat het één van de vele drug dealers in San Andreas is. Als je bevoorbeeld met een wapen op hun richt (ook de spuitbus wordt gezien als een wapen) dan gaan ze al op je schieten. Vaak bieden ze je ook wat aan, en als je negatief (druk N) reageert dan worden ze ook al boos.

Link to comment
Delen op andere websites

verkopen drugsdealers ook spaghetti met tomatensaus? ik heb het volgens mij namelijk een x van hun gekregen, waarna ik al me levens terughad in 1x, hoort dit of is dit een gekke bug???

Link to comment
Delen op andere websites

verkopen drugsdealers ook spaghetti met tomatensaus? ik heb het volgens mij namelijk een x van hun gekregen, waarna ik al me levens terughad in 1x, hoort dit of is dit een gekke bug???

Spaghetti met Tomatensaus? Het klinkt in ieder geval heel raar, en ik denk dat het een 'gekke bug' is, zoals jij het noemt.

Maar het zou altijd kunnen natuurlijk, misschien heb je iets nieuws ontdekt! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Die drugsdealers handelen natuurlijk in drugs, waarschijnlijk in coke, dus miss. heb je dat een keer van hen gekocht (terwijl ik me dat niet kan voorstellen, The Grove is streng tégen drugs), en miss. kreeg je daarvan weer health bij. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Spaghetti?!? Dat heb ik nog nooit gezien in San Andreas. Heb je toevallig een screen ofzo? Je kan alleen eten bestellen in de restaurants (Burger Shot => Hamburgers, The Welstacked Pizza => Pizza's, Cluckin' Bell => Kip e.d.) Maar spaghetti restaurants :?

Maar afijn, drugsdealers zijn meestal negers met een zwarte hemd aan met een zwarte broek eronder, en lopen meestal een beetje rond in de ghetto's. Als je voor ze gaat staan zullen ze dus aan je vragen of je wilt kopen, en je kan positief of negatief reageren. Ook zijn er drugsdealers met een witte trui aan met een muts eraan, die ze helemaal over hun hoofd hebben getrokken, ikzelf vind ze er wel als idioten eruit zien. :bonk:

Maar over dat spaghetti gedoe; nog nooit van gehoord of gezien, kan je misschien een screen maken? ;)

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Zo onwaarschijnlijk si het niet, als je bijv bij een van de eind missies bent waarbij de hele stad een chaos is zie je ook somiige mensen rondlopen met een Televisie, en als jij er voor gaat staan verdwijnt die

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zou het een bug zijn ?

Of heeft R* er gewoon voor de lol een bord Spaghetti ingezet ?

Haha, nee hoor. In heel San Andreas zit géén spagettie, dus dit kan ook geen bug zijn. Haha, grappig bedacht, maar een bord spagettie zit niet in het spel!

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij had hij gewoon eens wat voedsel gekocht bij zo'n kraampje. Want dan krijg je ook weer wat health er bij. Dat is ook niet in een restaurant, maar gewoon op straat, ik zie ze best vaak staan. Maar van die drugverkopers kan je niks kopen en dat vind ik wel jammer.

Link to comment
Delen op andere websites

het was echt spaghetti, je zag het hem eten, hoe zien de drugsdealers er eigenlijk uit

Je kan wel noedels kopen, in sommige kraampjes in de grote steden. Dus de bug kon zijn dat hij noedels gaf i.p.v. drugs. En zo zien drugsdealers eruit: Een neger met zwarte broek, zwart hemd. Ze gaan vaak stilstaan op de stoep, en ze zeggen welleens wat tegen je. Er is nog een ander type drugsdealer: een blanke met grijze trui met een capuchon, die gaan ook stilstaan op de stoep en zeggen dan wat tegen je. En zoals eerder vermeld, als je een wapen op ze richt, zullen ze met een pistool op je gaan schieten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...