Jump to content

iemand begon te schieten

Recommended Posts

Geplaatst:
Je kan wel noedels kopen, in sommige kraampjes in de grote steden. Dus de bug kon zijn dat hij noedels gaf i.p.v. drugs.

Oh ja? Ik heb nog nooit gezien dat je in de steden bij kraampjes noedels kan kopen hoor. :?

Wel hotdogs. Maar geen noedels. Kan je anders misschien een kraam opnoemen waar noedels te koop zijn? ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Je kan wel noedels kopen, in sommige kraampjes in de grote steden. Dus de bug kon zijn dat hij noedels gaf i.p.v. drugs.

Oh ja? Ik heb nog nooit gezien dat je in de steden bij kraampjes noedels kan kopen hoor. :?

Wel hotdogs. Maar geen noedels. Kan je anders misschien een kraam opnoemen waar noedels te koop zijn? ;)

doe ik wel ik zag ze een een keer in san fierro in een vierkant steegje met meerdere uitgangen geen tijd voor imageshack in het midden van san fierro staan 10 bij elkaar en we dwalen een beetje af we hadden het eerst over dat iemand begon te schieten en nu hebben we het over noedels

Bewerkt: door killer of police
Geplaatst:

Er staat 'Noodle Exhange' op. Het zijn rode kraampjes. Ze lijken op hotdog kraampjes. Je vind er wat in China Town in San Fierro.

Maar het makkelijkste is het kraampje bij het stadion van San Fierro te vinden. Als je vanuit Los Santos over de snelweg langs Angel Pine en Mt. Chilliad naar San Fierro rijdt, moet je na de tunnel bij het binnenkomen van San Fierro metteen de eerste afslag rechts, het terrein van het stadion op. Vlakbij de rode marker waar je de Bloodring Destruction Derby kunt starten, staat een Noodle kraampje. Als je daar wat eten koopt, gaat je health weer omhoog.

Geplaatst:

Er staat 'Noodle Exhange' op. Het zijn rode kraampjes. Ze lijken op hotdog kraampjes. Je vind er wat in China Town in San Fierro.

Maar het makkelijkste is het kraampje bij het stadion van San Fierro te vinden. Als je vanuit Los Santos over de snelweg langs Angel Pine en Mt. Chilliad naar San Fierro rijdt, moet je na de tunnel bij het binnenkomen van San Fierro metteen de eerste afslag rechts, het terrein van het stadion op. Vlakbij de rode marker waar je de Bloodring Destruction Derby kunt starten, staat een Noodle kraampje. Als je daar wat eten koopt, gaat je health weer omhoog.

maar we hadden het over iemand die begon te schieten, het was geen drugsdealer, toen ik op hem schoot kwam er een ster in beeld en begon hij terug te schieten, wat zijn btw die sterren

wat zijn btw die sterren

Dat zijn 'Cop Bribes'. Dat zijn dingen die op straat liggen, als je politie achter je aan hebt (sterren bij je geld), dan kun je erover heen rijden. Dan gaat er één ster af, elke keer als je een ster op pakt, dan gaat er één politie ster af (die bij je geld enzo saat). De dingen die bij je geld staan, dat is je Wandet level. Dat betekend hoeveel poltie je achter je aan hebt, hoe meer sterren hoe sterker de politie eenheid word.

Edit: Hier is nog een plaatje van Grand Theft Auto 3 in San Andreas is dat wel gelijk hoor! :)

wanted_level.jpg

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:
maar we hadden het over iemand die begon te schieten, het was geen drugsdealer, toen ik op hem schoot kwam er een ster in beeld en begon hij terug te schieten, wat zijn btw die sterren

Die sterren rechtsbovenin zijn je 'wanted' sterren, je hebt er 5 hoe meer sterren hoe meer politie je achter je aan krijgt. Bij 5 sterren zal het leger worden ingeschakeld.

The Grove is streng tégen drugs

Eigenlijk is de Grove Street helemaal niet tegen drugs, alleen CJ. Al die gangmembers lopen toch soms ook met een joint of zo? Dus dat is niet helemaal waar.

maar wie was die man nou die begon te schieten

Gewoon een drugsdealer, waarschijnlijk had je perongeluk op hem gericht of zo, en dan gaat hij op je schieten.

Bewerkt: door Little Mister
Geplaatst:

Drugsdealers zijn niet de enige die beginnen terug te schieten. Sommige hoeren of zelfs de autodieven durven dat ook wel eens. :Y

Geplaatst:

Maar het is zowieso normaal dat sommige mensen op je gaan schieten gebeurt bij mij regelmatig :*D

groetjes

Die sterren rechtsbovenin zijn je 'wanted' sterren, je hebt er 5 hoe meer sterren hoe meer politie je achter je aan krijgt. Bij 5 sterren zal het leger worden ingeschakeld.

foutje het zijn er zes

1 ster:je krijgt alleen agenten achter je aan die in de buurt zijn en die vallen aan met pistool als jij een geweer draagt en ze vallen aan met stok als melee dingen draagt

2 ster:nu vallen ze je altijd aan met pistool je krijgt meestal motors achter je aan en boten op boten

3 ster:krijg je heli achter je aan en politie auto meestal

4 ster:krijg je news heli achter je aan en s.w.a.t. met micro-smg de politie heli dropt ze en ze komen uit busjes

5 ster:je krijgt de fbi achter je aan met fbi rancher(zwart) en smg

6 ster:het leger die dragen de assault rifle m4 uitkijken dus ze komen met tanks ze schieten daar niet mee en ze komen met leger trukjes en raak de tank niet aan met volle snelheid met voertuig wan dan ga je branden

editje: mischien is een politie agent zwart pakie ster in beeld mensen logica :{

Bewerkt: door killer of police
Geplaatst:

Het is waarshijnlijk een grugsdealer die wat boosjewoosje was op je puitbusje en dan begon hij te schieten stoute meneren he :bonk: maar spagheti daar geloof ik geen barst van!

Je richt meshien op een agent???

Geplaatst:

het was echt spaghetti, vrienden van mij hebben het ook gezien toen ze naast me zaten

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...