Upstream Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 (bewerkt) Zijn er nog meer leuke dingetjes voor je pc?En wel gewoon graag legaal!!!!!!!! Google earth is een erg leuk programma. Handig voor werkstukken of gewoon leuk om grote steden of gebieden zoals area 51 van dichtbij te zien. Officiële site Google desktop is ook zeer handig. Hiermee kan je in enkele seconden je pc doorzoeken. En het werkt echt 100x sneller dan de echte windows zoekmachine. Zeker een aanrader is als je vaak dingen op je pc kwijt bent. Officiële site Hoop dat je dit bedoelt met "leuke dingen". EDIT: typfoutje eruit gehaald . Bewerkt: 15 mei 2006 door Upstream Reageren
~Mario~ Geplaatst: 15 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 OOh ja leuk google is altijd handig, maar dat had ik allemaal al! Nog iets anders speciaals? Reageren
Matiscus Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Media: Windows Media Player 11. BS Player Pro 1.5 Adobe Premiere 1.5. Email: Outlock Express Outlock 2003 Grafisch: Adobe Photoshop CS2 Adobe Imageready CS2 Adobe Illustrator CS2 Chatprogramma's Windows Live Messenger mIRC Windows messenger. Talk: Skype HTML/PHP editors: Dreamweaver 8 Reageren
~Mario~ Geplaatst: 15 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Vraagje, Hoe kom je aan windows media player 11? Reageren
Dynamic Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 hmmmmmmmm.....op www.download.com kan je veel legela demos van games vindeen limewire is handig maar ooowk www.xxxxxxxxxxxxx.com maar bnatuurlijk ook www.xxxxxxx.nl en www.big.nl moet je zeker niet heen gaan want dan kan je nooit meer illegale games spelen de handigste::::; www.xxxxxxxxxx.com, dan moet je een account aanmaken en dan kasn je bv met je psp op je eigen pc Helaas is reclame hier verboden dus ik zou ze maar even verwijderen Je zou een relaxte demo kunnen downloaden wel legaal dan Of je Gaat je hele Profiel ff opfleure nieuwe BG taakbalk kleur.. Zit standaard in XP Dynamic Reageren
SummerBase Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Multimedia: Winamp Windows mediaplayer I-Tunes Grafisch: Adobe Illustrator CS2 Adobe Indesign CS2 Adobe Photoshop CS2 Firework 8 Moddeling: Autodesk 3ds Max 8 Email: Outlock Express Chat: mIRC Windows messenger. Extra: Skype x-fire HTML/PHP editors: zen Studio Dreamweaver 8 Reageren
coz Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 (bewerkt) behalve gta en mta en sa-mp ??? Photshop lijkt me wel leuk alleen waar kan ik de makkelijkste Nederlandse versie installeren? probeer deze eens The Gimp legale en gratis concurent van photoshop op je pc kan je een hoop leuke dingen installeren2. Internet radio ik snap hoe je het bedoeld maar ... nouja , laat ook maar Bewerkt: 15 mei 2006 door coz Reageren
SummerBase Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 (bewerkt) Je kan wel uit gaan zenden via internet radio, maar zonder buma-stemra en sena maak je weinig kans. Bedragen meer als 500maand. Ik denk dat hij ook bedoelt gewoon internet radio's waar je kan luisteren. Nou kijk eens op deze site. Daar vind je vast wel iets naar je eigen smaak seargant. Bewerkt: 15 mei 2006 door SummerBase Reageren
coz Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Je kan wel uit gaan zenden via internet radio, maar zonder buma-stemra en sena maak je weinig kans. Bedragen meer als 500maand. Ik denk dat hij ook bedoelt gewoon internet radio's waar je kan luisteren. Nou kijk eens op deze site. Daar vind je vast wel iets naar je eigen smaak seargant. en anders hier (shoutcast) wel Reageren
~Mario~ Geplaatst: 16 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Nee man een internet radio heb ik allang dat is Silent fear, Kennen jullie dat? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.