Advancegta Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 ik had even een vraag: wat is proxy?? en wat is een proxy server en wat is het verschil met ie of firefox?? Gunslinger: Ik gebruik jouw post even om antwoord te geven, aangezien ik te lui ben dit topic even open te doen. Als je het verschil tussen IE en FF wilt weten: IE wordt standaard geleverd bij elke Windows. FF is een gratis variant dat hier te downloaden is. Volgens sommigen is het veel beter dan IE, want bij FF zou de beveiliging beter zijn. Andere mensen geven hun voorkeur aan FF vanwege het gebruiksgemak. Ik hoor ook bij die laatste groep. FF werkt makkelijk met tabbladen zodat je meer pagina's tegelijk kunt gebruiken in hetzelfde scherm, is iets sneller dan IE, en is bovendien makkelijk in te stellen. Als je het hebt over het verschil tussen werken met proxy's tussen IE en FF: Bij beide browsers is het mogelijk proxy's te gebruiken, maar het gaat op een andere manier. Ik mag helaas niet vertellen hoe...
The Mafia Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Wat is een Proxy ? >>> Door Ewoud: Dat is alweer te veel informatie.<<<
GTA-Sheep Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 En meer informatie over proxy-servers hoeft mijn inziens niet gegeven te worden. Topic gesloten. Niet mee eens: een PM naar iemand van de crew mag altijd
Recommended Posts