Rullez Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 wie speelt er wel een ombermand online en wat is dan je nickname Reageren
Ikkes Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Hoi zonnet, Zou je misschien even een linkje willen geven naar een site over het spel? Ik ben er erg benieuwd naar. Ikkes. PS. Hoort dit topic niet Hier thuis? Ikkes Reageren
Rullez Geplaatst: 15 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 tuurlijk dit is hem er staan wel meerdere spellen maar er zit bomberman bij http://www.jippii.nl Reageren
Le MrG Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Ik heb het wel eens gespeeld, wel een leuk online spelletje, maar niet om altijd te doen Reageren
Rullez Geplaatst: 15 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 ik ben het nou aan het spellen met de nickname zonnet maar kan is klein dat je in de zelfde kamer kom Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 PS. Hoort dit topic niet Hier thuis?Ikkes Dit Topic hoort inderdaad daar te staan. Bij deze dus verplaatst., Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.