Jump to content

uit leg

killerfragger

Recommended Posts

ik merk dat sommige mensen niet snapen wat er soms in de readme staat daar om deze uitleg

okee even als op een rijte

mensen die willen weten hoe je een auto perfect in het spell moet zet lees dit even goed ps eerst als backupen !!

ik ga heel rustig uit legen hoe dat moet. Eerst moet je alleen lezen weg kruisen.

1.zoek een auto moter scooter of boot vliegtuig uit.

2.als je dat gedaan hebt en gedownload en je weet nog waar die staat begin met het lezen van de readme.txt.Daar staat de handeling van de auto meestal in als dat niet het geval is dan hoef je wienig te doen.

3.DE HANDELINGer in zetten de handeling zorgt er voor dat je auto goed reageert en dat het spel niet zomaar crasht tijdens het spellen wat vaak gebuert als je de handeling vergeet. okee hoe doen we dat ?

simpel open het bestand =handling.cfg met kladblok of word

okee zoek de auto naam op die jou auto /boot/vliegtuig/moter gaat vervangen. als je die hebt gevonden dan kopieer je de handeling van de reaadme over de oud heen dus gewoon de hele rij van de oud handeling secleteren en de nieuwe er over heen plaken

dit is een handeling van de deluxo

DELUXO 1600.0 2.2 4.9 1.7 0.0 0.0 0.2 75 0.80 0.85 0.52 5 200.0 26.0 4 P 10.0 0.53 0 30.0 2.25 0.16 0.28 0.52 35000 0.27 -0.16 0.5 0.35 8182 0 1

en ik vervangen bv door dit die van de toyota >>downlaod op gtagames

DELUXO 1200.0 2.10 4.50 2.10 0.00 0.10 -0.15 70 1.19 0.86 0.52 5 368.00 46.30 R P 7.30 0.48 0 33.00 1.80 0.10 1.00 0.27 550000 0.01 -0.13 0.50 0.00 208102 1 1

dan zoude auto dus heel anders reageren dan de orginalen

oke dat heben we gehad sla hem nu op ge woon op opslaan druken en niet opslaan als

4. nu de carols zorgt voor de kluer . open het bestand carols.dat op het met kladblok of word

okee zoek je auto op ik gebruik weer de deluxo

dit is de oude versie

deluxo, 1,1, 3,3, 6,6, 46,46

dit is de neuwe versie

deluxo, 70,67, 71,70, 61,50, 3,3

die de vervang je door de nieuwe staat standaard in de readme file van de toyota

oke gedaan opslaan maar onder zelf naam

5.default.ide instellen precies het zelfde doen

oud versie

211, deluxo, deluxo, car, DELUXO, DELUXO, null, ignore, 10, 6, 2ff0, 237, 0.7

nieuwe versie

211, deluxo, deluxo, car, DELUXO, DELUXO, null, ignore, 10, 6, 2ff0, 249, 0.870000

okee weer opslaan onder de oude naam van het bestand dus niet veranderen!

6. okee nu gaan we de txd en de dff bestanden doen.Eerst open je image tool heb je die niet download <<<<<<<<<<<<<

7. okee nu je hem hebt kunnen we verder open image tool

en druk op zoeken ergen in het menu of druk gewoon op F2 ook druk de auto naam in die je wilt vervangen wel de naam gebruik die op de gedwonlaoden bestand staat !

behalve als er staat bmw.dff mag het verander naar bv banshee.dff of admiral.ddf en txd ook dan

heb je de eerst gevonden ? delete hem en druk nu op F3 en hij zoekt nu de tweede delete die ook

8.oke nu gaan we ze er in zetten zoek de bestande op die je hebt gedownload druk op CRTL+A voor het toeveoegen van bestanden

NEE dit kan niet als eerdt want asl je het zat bent en je start het spel met de twee (deluxo soorten chrast het spel of de auto ziet er gewoon lelijk uit mislukt eigen lijk oke voeg de bestanden toe de dff en de txd bestanden

kijk wel even goed dat het de goede naam heeft met de bestand die je hebt gewisseld ander moet je ze rename naar de auto of iets ander wat je hebt gedelete

oke als goed gegaan ? ja mooi

9. druk op rebuild ergen boven aan het menu van image tool

10 even geduld hebbeen .....................................................gaaaaaaaaaaaaaap

11.klaar ? mooi

waarom lees je dit nog start het spel en veel plezier met je nieuwe auto

?

spel gestart maar chrast toch nog ? ooit gedacht dat de auto dna niet deugt

of meschien toche eens tijd om de backup van de handeling carols en default terug tezeten. crasht nog steeds?

zet de dff en de txd van de orinalegen ,maar terug de auto.boot.moter.vliegtuig doet het niet wacht op een beter versie

snap iedereen het ?

heb de toyota als voorbeeld gebruikt dat was voor de meeste het moelijkste ze sleept te over tegrond als het lukt met dit en je toyota sleept nog steed set hier je bericht neer

Delen op andere websites

Natuurlijk heel aardig om uit te leggen hoe je auto's installeerd in GTA maar dat is ===>HIER<=== al heel uigebreid uitgelegd met screens, en alles erop en eraan.

Is dus niet nodig geweest. ;) Bovendien hoort dit denk ik meer in het moddingforum thuis. :)

Delen op andere websites

Natuurlijk heel aardig om uit te leggen hoe je auto's installeerd in GTA maar dat is ===>HIER<=== al heel uigebreid uitgelegd met screens, en alles erop en eraan.

Is dus niet nodig geweest. ;) Bovendien hoort dit denk ik meer in het moddingforum thuis. :)

vreemd heb toch eerst gezocht of hij bestond maar die zoek machine vond niks :?

maar toch bendankt voor het zegen

Delen op andere websites

Ik heb hiernaar ook vaak naar gezocht, maar toen kwam ik er ook niet achter.

Nadat de uitleg waar RonaldVC het nu over heb, begin ik het nu wel een beetje te begrijpen maar nog steeds niet helemaal (moet ik eerlijk bekennen)

Bewerkt: door ViceCity
Delen op andere websites

Ik snap nu 2 dingen Hoe je auto's harder laat lopen en gwn anderw auto's maar kleuren weetk bijgod niet en HOE DE GODVERREDOMME MAAK JE AUTO BIJVOORBEELD ANDERE NAAM?! van sabre turbo naar Austin Martin Ofzo

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...