Jump to content

Hoe word je admin

Recommended Posts

Geplaatst:
:? bij san M-P kan ik wel spelen maar hoe word je admin ik heb mijn ip en moet ik ide aan andere geven en dan kan je een eigen map kiezen mensen kicken en bannen hoe doe je dit allemaal hoe word je admin bij SAN MP
Geplaatst:
:? bij san M-P kan ik wel spelen maar hoe word je admin ik heb mijn ip en moet ik ide aan andere geven en dan kan je een eigen map kiezen mensen kicken en bannen hoe doe je dit allemaal hoe word je admin bij SAN MP

Degene die eigenaar is van de server kan je admin maken. Je kunt jezelf ook admin maken als je een eigen server opstart. Meestal worden admins gekozen uit mensen die ergens anders ook al een hoge rang hebben (bijvoorbeeld moderators op GTAForum kunnen admin worden van de GTAGames MTA-server). Vaak worden admins ook gekozen door vriendjespolitiek.

Op de meeste servers kun je je niet inschrijven om admin te worden, admin op een server word je niet gauw.

Geplaatst: (bewerkt)

Dit kan als je een eigen server hebt, of je het RCON Password hebt voor een server

Je hoeft dus niet je IP te geven om admin te worden

Als je vriend bijvoorbeeld een server host met RCON Pass BOE

Dan doe je ingame /rcon login BOE

Edit: Damn, JGunterS was me net 14 seconden te vroeg

Bewerkt: door Le MrG
Geplaatst:
in de server config file (server.cfg) vind je een regel met "rcon_password", met als standaard wachtwoord "changeme" pas dit aan naar je gewenste wachtwoord.

ingame log je in dmv "/rcon login je_wachtwoord"

Enige commands:

/rcon kick #id

/rcon ban #id

/rcon changemode naam_gamemode

/rcon gmx (restart gamemode)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...