Fuffie Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 bij san M-P kan ik wel spelen maar hoe word je admin ik heb mijn ip en moet ik ide aan andere geven en dan kan je een eigen map kiezen mensen kicken en bannen hoe doe je dit allemaal hoe word je admin bij SAN MP Reageren
JGuntherS Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 bij san M-P kan ik wel spelen maar hoe word je admin ik heb mijn ip en moet ik ide aan andere geven en dan kan je een eigen map kiezen mensen kicken en bannen hoe doe je dit allemaal hoe word je admin bij SAN MP Degene die eigenaar is van de server kan je admin maken. Je kunt jezelf ook admin maken als je een eigen server opstart. Meestal worden admins gekozen uit mensen die ergens anders ook al een hoge rang hebben (bijvoorbeeld moderators op GTAForum kunnen admin worden van de GTAGames MTA-server). Vaak worden admins ook gekozen door vriendjespolitiek. Op de meeste servers kun je je niet inschrijven om admin te worden, admin op een server word je niet gauw. Reageren
Le MrG Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 (bewerkt) Dit kan als je een eigen server hebt, of je het RCON Password hebt voor een server Je hoeft dus niet je IP te geven om admin te worden Als je vriend bijvoorbeeld een server host met RCON Pass BOE Dan doe je ingame /rcon login BOE Edit: Damn, JGunterS was me net 14 seconden te vroeg Bewerkt: 15 mei 2006 door Le MrG Reageren
Azer Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 bij san M-P kan ik wel spelen maar hoe word je admin ik heb mijn ip en moet ik ide aan andere geven en dan kan je een eigen map kiezen mensen kicken en bannen hoe doe je dit allemaal hoe word je admin bij SAN MPin de server config file (server.cfg) vind je een regel met "rcon_password", met als standaard wachtwoord "changeme" pas dit aan naar je gewenste wachtwoord.ingame log je in dmv "/rcon login je_wachtwoord" Enige commands: /rcon kick #id /rcon ban #id /rcon changemode naam_gamemode /rcon gmx (restart gamemode) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.