X-TX Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Ja, zelfs ik heb een vraag en dit aan mensen die hetzelfde probleem hebben. Als ik Media Player met Photoshop tegelijk aan heb is de kans erg groot dat mijn PC in een klap uitvalt. Vroeger heb ik dit gehad met oude computer hardware zonder Media Player, sinds ik nieuwe hardware heb komt die alleen voor als ik MP en Photoshop tegelijk aan heb. Mijn oom heeft dit ook en gebruikt nu geen Media Player meer want zijn computer valt zelfs uit zonder Photoshop erbij als hij MP aanzet. Mijn vraag is nu dus, hebben jullie dit ook? Zo ja, nog opgelost met iets of gewoon andere speler genomen. Ik erger mij heel erg aan omdat ik geen zin heb om nog meer rommel te installeren. En Photoshop niet meer gebruiken zit voor mij echt niet in want ik bewerk altijd mijn foto's en ik heb dat echt nodig. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Ja, ik heb dat ook weleens gehad.. Met mediaplayer, maar ook wel eens met firefox (verbinding steeds weg, vastlopers, enz..). Ik heb toen de nieuwste versie van Photo Shop geïnstalleerd (CS2) en heb het probleem nooit weer gehad.. Bovendien gebruik in nu sinds een tijdje Winamp, en daar heb ik ook nog nooit problemen mee ondervonden.. Eerst dacht ik dat het een geheugenprobleem was ofzo, omdat Photo Shop nogal wat geheugen in beslag neemt. Maar goed, het probleem heeft zich bij mij dus eigenlijk vanzelf opgelost, tenminste nadat CS2 geïnstalleerd had heb ik het probleem nooit weer gehad, ongeacht hoeveel programma's ik ook tegelijk heb draaien.... Reageren
Arjen Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Hmm vaag. Heb ik echt geen last van. Ik gebruik al jaren Winamp die gewoon veel beter is. >>> Winamp.com <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.