kees1991 Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 ik ben heel erg boos (op niet op iemand maar gewoon omdat het niet lukt) ik wil een model in gta vc zetten maar dit lukt niet. ik ben hier nu al 4 weken mee bezig ik heb een video tut van blaster27 en een tut in de master tutoaial list allebei heel vaak overgekeken. en stap voor stap geprobeerd maar het lukt nog steeds niet. ik heb mijn papa al voor hulp gevraagd en folk bij mij in de buurt maar daar ben ik niet veel me opgeschoten. daarom vraag ik het nu hier of iemand mij wil helpen het gaat om dit model (de textures siten er ook bij) http://rapidshare.de/files/20529175/huis.rar.html ik hoop echt dat iemand mij kan helpen die ben ik echt heel dankbaar Reageren
SWYV Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 ach ja mij lukt het ook hiet hoor, waarschijnlijk fout in de IDE bij mij volgens Blaster! maar ik en blaster weten geen oplossing, das jammer voor mij! Reageren
deagle Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 ik ben heel erg boos (op niet op iemand maar gewoon omdat het niet lukt) ik wil een model in gta vc zetten maar dit lukt niet. ik ben hier nu al 4 weken mee bezig ik heb een video tut van blaster27 en een tut in de master tutoaial list allebei heel vaak overgekeken. en stap voor stap geprobeerd maar het lukt nog steeds niet. Tis ier vant zelfde. Reageren
kees1991 Geplaatst: 15 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 (bewerkt) dat is seker jamer voor u en dat meen ik want ik heb het self ook maar darme is mijn probleem nog niet opgelost :'( en nicsan wat seg jij ?? dat kan ik niet goet lesen Bewerkt: 15 mei 2006 door kees1991 Reageren
deagle Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Het is hier hetzelfde. Ik probeer het ook al lang met de tut van blaster (niets op aantemerken hoor!!!) en het wil maar niet lukken Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 da's wel raar. er moet toch ergens een oplossing zijn? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.