DJ Vincento Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Is er misschien ook een wapeneditor voor San Andreas?Ik kan nergens een vinden,ook niet op google. Of is er misschien een andere manier om wapens te modden? Reageren
Wazuup Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Je kan natuurlijk je eigen wapen moddelen Reageren
DJ Vincento Geplaatst: 15 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Maar ik snap niks van die Weapon File Reageren
JGuntherS Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Wát wil je aan wapens modden? Wil je ze sneller laten schieten? Of een raket uit een AK-47 laten komen? Nog meer van dat soort ongein? Of wil je de wapens zelf veranderen? Als je de wapens sneller wilt laten schieten en zo dan moet je in weapons.dat kijken. Er zullen vast programma's zijn die weapons.dat kunnen bewerken. Als je wapens wilt maken/veranderen dan moet je de .dff in gta3.img aanpassen/overschrijven. Je kunt .dff'jes aanpassen/maken met 3D-bewerkingsprogramma zoals 3DS Max. Ik ben zelf nou niet zo'n ster in het maken van models, daarvoor kun je beter naar het modelling-hulp subforum gaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.