HEER HOOGMOED Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 hallo jongens, ik was laatst aan het spelen en toen heb ik een foto gemaakt, nou vroeg ik me af, kan ik die foto nou nog ergens terugzien? Reageren
kevin_92 Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Als je het op de goede manier heb gedaan wel. Er zijn 2manier om foto temaken. Bij die 1 word het opgeslagen die ander niet. Hoe je dat doet weet wel maar niet 1,2,3 uit me hoofd Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 (bewerkt) Ja op de PC wel, op de PS2 en XboX ook hoor! Op de pc kun je de geschoten foto's in de volgende map terug vinden: Mijn Documenten > San Andreas User Files > Gallery. Bewerkt: 15 mei 2006 door Ruurd31 Reageren
HEER HOOGMOED Geplaatst: 15 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 weet iemand dan hoe het wel moet, want ik zit hier echt heel erg mee Ja op de PC wel, op de PS2 en XboX ook hoor! Op de pc kun je de geschoten foto's in de volgende map terug vinden: Mijn Documenten > San Andreas User Files > Gallery. ENORM BEDANKT RUURD!!! zou ik vaker dingen aan jou kunnen vragen want volgens mij weet jij heel veel van het spel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.