Foxr Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Iemand tips voor bloodring? Ik wordt er strontziek van, steeds ben ik enorm goed bezig, zit ik even klem: die idioot die ook in de auto zit schiet een andere auto helemaal aan gort zodat die ontploft! Wat dank je? Omdat ik even klem zat bij die auto ga ik er ook aan! Is er geen manier om die klojo uit de auto te knikkeren? Dit gebeurt werkelijk keer op keer! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 (bewerkt) Ey Foxr, Volgens mij is er geen manier om je tegenstanders uit de Bloodring Bangers te gooien. Als ze dood zijn vallen ze wel eens uit hun Bloodring maar anders niet. Maar je dedoeld vast de missie Blood Bowl, daarvoor heb ik enkele tips (dat kan ooit handig zijn ): Wees op het begin even afwachtend. Andere Bloodring Bangers zullen naar die ene marker rijden. Ze rammen elkaar en 1 zal er door rijden. Nu verschijnt de marker op een andere plek en dan kun jij er snel bij zijn. Probeer dus op het begin een beetje afwachtend te zijn. Het beste om afwachtend te rijden is om een beetje scheef over de halfpipe heen te rijden. Zo kun je je nog sneller verplaatsen in het stadion zonder dat je geramd word. Verder kun je ook driveby's doen op je tegenstanders, nu heb je ze iets sneller kapot. Ook kun je de 'sleutels' die in het stadion liggen pakken. Als je deze oppakt en je Bloodring is zwaar beschadigd, dan kun je hem altijd oppakken. Zo is je auto weer heel en ga je minder snel stuk. Ik denk dat het hier wel mee lukt! Heel veel succes! Bewerkt: 15 mei 2006 door Ruurd31 Reageren
Foxr Geplaatst: 15 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Wat denk je, ik had 1:59 (dus moest nog eentje pakken) weer schiet die klojo IN mijn auto iemand naast mij kapot en staat mijn auto WEER in de fik! Ben het werkelijk beu! Echt een van de slechtste missies in het spel! Reageren
Puma Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 ga gewoon heel veel ontwijken, totdat alle anderen elkaar kapot hebbe gesmashed, jij bent (waarschijnlijk) nog heel en je crashed recht in diegene die nog over is: hij is kapot, jij peert 'm en klaar is puma. misschien beetje n00b actie maar je vraagt hoe ik het gedaan heb... soms moet je beetje sneaky doen he . huh w8 ff dit klopt niet... tijdje gleeje dat ik sa gespeeld heb maar ik zat aan de bloodring bij mta te denken maja misschien heb je er wat aan Reageren
HerrieM Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Wat denk je, ik had 1:59 (dus moest nog eentje pakken) weer schiet die klojo IN mijn auto iemand naast mij kapot en staat mijn auto WEER in de fik! Ben het werkelijk beu! Echt een van de slechtste missies in het spel! Als je het zo'n klote ding vind, waarom speel je die missie dan over. De eerste keer (die meetelt voor 100%) hoef je maar 1:00 te halen. Dus als je 1:59 had doe je hem over. Als hij zo frustreert zou ik er mee stoppen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.