kees1991 Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 hoe kun je een mp3 bestant klijner maken zodat hij minder groot is bik bedoel met klijner maaken minder kb snapje dank u voor wie mij ff helpt Reageren
RonaldVC Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Inpakken met Winzip of een ander comprimeerprogramma.. Maar ten eerste moet je hem dan eerst weer uitpakken om hem te luisteren of af te spelen en ten tweede wordt het bestand niet veel kleiner. Ik schat dat een mp3 zo'n 3 a 4 kb kleiner wordt ofzo... Ik weet niet of het kan om een mp3 te verkleinen en daarna nog kan afspelen. Tenminste, ik heb er nog niet van gehoord... Reageren
SamShine Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 (bewerkt) Volgensmij kan dat met audiograbber (of hoe dat programma ook heet) het word dan wel WMA bestand (kan ook op de meeste MP3's). Ik zoek het even voor je op! EDIT: Lekker lang zoeken Dit is de link: http://www.audiograbber.nl/ Veel succes, het is freeware dus je kunt het altijd blijven gebruiken! Bewerkt: 15 mei 2006 door Big-Loser Reageren
kees1991 Geplaatst: 16 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 ik snap er niks van ik kan geen mp3 bestanden oopene en van die site wort ik ook niet veel wijser kan iemant mij helpen ? Reageren
Robin2130 Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 ik snap er niks van ik kan geen mp3 bestanden oopene en van die site wort ik ook niet veel wijser kan iemant mij helpen ? Het is handiger als je ABN spreekt. Maargoed, Je kan je MP3 bestanden converteren naar WMA, en daar zijn talloze programma's voor. Zoals: Free MP3/WMA converter, en die kan je vanaf >>Hier<< downloaden. Maar als je toch je MP3 wil behouden en geen WMA wil, kan je de bitrate (kb/ps) ook lager zetten, maar hoe lager de bitrate, hoe slechter de kwaliteit. Veel succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.