Jump to content

Hidden Package


Fre

Recommended Posts

Op eiland 1 is er boven de Pay 'n Spray een bouwwerf waar een Hidden Package op een nogal hoge plaats ligt. Met een auto geraak ik er niet bij want de openingen aan beide zijden zijn maar groot genoeg voor een motor, en daarmee lukt het niet.

Bewerkt: door Fre
Link to comment
Delen op andere websites

Bekijk deze site even:Klik.

Mischien bedoel je hidden package nummer 9,want er ligt geen enkele Hidden package op een construction side in de lucht. ;)En deze ligt het dichtst bij de Pay en Spray.

Edit:Volgens mij bedoel je toch een andere:Hidden package 16.Je hebt een Pcj 600 nodig,hopelijk kan je de rest lezen. :) Anders vertaal ik het wel even voor je.

Veel succes. :cya:

Bewerkt: door svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Dit topic kan je misschien ook verder helpen, Zinu vraagt ook hoe je aan die package op de constructionsite komt. Je moet gewoon een lange aanloop nemen met een PCJ 600 en via de schans in de ruïnes van The Doll's House over de spoorweg springen, zodat je op het gebouw landt. Erg lastig maar ik was blij dat ik hem had :).

EDIT: Zinu had het niet over de constructionsite in het Red Light District maar over die constructie aan de vuurtoren bij die havenkranen. Maar ik heb het denk ik ook ergens in dat topic gevraagd.

Bewerkt: door VforV
Link to comment
Delen op andere websites

Hiddenpackage 11 ligt gewoon in dat steegje, achter een vuilniscontainer en wat kartonnen dozen.

HP 13 kan je maar pas nemen na een bepaalde missie in Shore side vale, nl 'Bringin down tha house'

In die missie moet je een deel van staunton island laten ontploffen. Door die knal zal een er afgebroken gebouw zijn waar dat HP in ligt. :)

Bewerkt: door Dizzee
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...