tommyboy Geplaatst: 10 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2004 Hallo, Ik had een leuke mod gedownload en er in gezet. Nu moest ik vc opnieuw instaleren en de mod vedween dus. De save staat er nog en het autootje ook.Alleen kan ik niet instappen want dan geeft hij fouten. Het was de mod met die besturbare autootjes en helis en vliegtuigjes van funtoys wie kan me er aan helpen. Groetjes Tom. Reageren
nick Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2004 Ik denk dat je de mod van Vice City af moet halen en dan er weer opzetten! Hoop dat het helpt! Groeten van Nick! Reageren
megamarkt Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2004 Hallo,Ik had een leuke mod gedownload en er in gezet. Nu moest ik vc opnieuw instaleren en de mod vedween dus. De save staat er nog en het autootje ook.Alleen kan ik niet instappen want dan geeft hij fouten. Het was de mod met die besturbare autootjes en helis en vliegtuigjes van funtoys wie kan me er aan helpen. Groetjes Tom. het beste is hem weer opnieuw te downloude zoals nick zij en daarna nog eens proberen jammer voor die autoos maja. :huh: Reageren
tommyboy Geplaatst: 11 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2004 Hallo,Ik had een leuke mod gedownload en er in gezet. Nu moest ik vc opnieuw instaleren en de mod vedween dus. De save staat er nog en het autootje ook.Alleen kan ik niet instappen want dan geeft hij fouten. Het was de mod met die besturbare autootjes en helis en vliegtuigjes van funtoys wie kan me er aan helpen. Groetjes Tom. het beste is hem weer opnieuw te downloude zoals nick zij en daarna nog eens proberen jammer voor die autoos maja. :huh: ja dat is het probleem ik weet niet meer waar ik hem gedownt heb misscien weten jullie waar ik deze mod kan downloaden Reageren
megamarkt Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2004 wat voor downloud programma's heb je Reageren
killerbee Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2004 ik weet wel een goede site maar weet nie of ik hem mag posten <_< dus als je hem wilt hebben moet je maar een pm sturen Reageren
nick Geplaatst: 12 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2004 Maar welke mod had je dan misschien kun je hem van gtagames.nl af halen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.