Jump to content

Mod in mijn sa save game zetten.

Recommended Posts

Geplaatst:
how to install:

1. replace all files in your gta3.img with my files located in "gta3.img Dir" (you will need the IMG Tool 2.0. Don't forget to backup your files)

2. replace all files in your gta_int.img with my files located in "gta_int.img Dir" (you will need the IMG Tool 2.0. Don't forget to backup your files)

3. copy "Data" to "yourgamedir"

Vervang alle bestanden in de gta3.img met die er bij zaten maak wel back ups.

Doe het zelfde net de gta_int.img Dir

en kopier data naar yourgamedir.

Zo iets moet het zijn.

Geplaatst:

how to install:

1. replace all files in your gta3.img with my files located in "gta3.img Dir" (you will need the IMG Tool 2.0. Don't forget to backup your files)

2. replace all files in your gta_int.img with my files located in "gta_int.img Dir" (you will need the IMG Tool 2.0. Don't forget to backup your files)

3. copy "Data" to "yourgamedir"

Vervang alle bestanden in de gta3.img met die er bij zaten maak wel back ups.

Doe het zelfde net de gta_int.img Dir

en kopier data naar yourgamedir.

Zo iets moet het zijn.

Laat zijn dat ik die mod ook net heb gedownload, maar ik zal het wat uitgebreider uitleggen zodat jij en ook anderen weten hoe ze het moeten instaleren.

Oke dit moet je overal doen: Je bestanden uitpakken, dat moet je nu dus ook doen.

1. Oke dit is je map met de bestanden, 3 mappen dus, ik begin met de gta3.img map, en werk dan zo het rijtje af.

mod17el.png

2. Ik open nu mijn IMG Tool, en dan ga ik naar in de map 'Models' naar gta3

mod25rp.th.png

mod37xu.th.png

3. Ik ga switch weer terug naar de map gta3.img, dan krijg ik deze bestanden als ik de map open:

mod49jm.th.png

4. Zoals je ziet heet het 1e bestand: vgsbikeschl02.dff, ik ga dan naar de IMG TOOL en ga dan naar edit>find, en daar typ je in: vgsbikeschl02.dff. Zo hoef je niet steeds naar elk bestand te zoeken dit doe je dus bij elk bestand.

mod59ll.png

mod68mo.png

5. Ga dan naar commands>replace:

mod77st.png

6. Dan zoek ga je naar de map gta3.img, dat is dus je uitgepakte map. Want je moest immers aan het begin je bestand uitpakken:

mod86um.png

7. Dan dubbelklik op het bestand dat vervangen moet worden; vgsbikeschl02.dff dus.

mod97fy.png

8. Je nieuwe vgsbikeschl02.dff is nu toegevoegd! Zo werk je rustig het rijtje af van de map.

Als je de hele map bijlangs bent gegaan, ga je naar Commands> Rebuild Archive.

mod109es.png

---------------------------------------

Dan heb je nog een map, die heet gta_int.img. Ga in je IMG TOOL naar file>open, en klik dan de map gta_int aan. Je krijgt weer allemaal bestanden, je moet nu precies hetzelfde doen als bij de vorige! Als je het hele rijtje afhebt ga je naar Commands> Rebuild Archive

---------------------------------------

Dan kopieër je de map data, dit door er een keer op te klikken en dan op CTRL + C te drukken, dan ga je naar (C:)>Deze Computer>Progam Files>Rockstar Games. En daar druk je op CTRL + V je krijgt dan deze melding:

mod117zw.png

Druk op: 'Ja op alles'

Je mod is nu succesvol geïnstaleerd, veel speelplezier!

Met dank aan Ruurd31 voor de helft van de plaatjes.. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...