muzafer Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Ik heb gta 3 alleen kan er geen mta voor vinden :S En verder snap ik egt niks van die server en hoe ik een actiefe kan vinden Kan iemand deze n44b helpen :S :$ :$ :$ ALVAST BEDANKT ~ Reageren
SummerBase Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Allereerst welkom op het forum , Je kan MTA 0.5 hier downloaden. Gister vroeg een zekere vinnie mij ook hoe je een server kan vinden, ik heb het even voor vinnie opgezocht en ik kan je met trots presenteren: Welkom op het forum vinnie1234 ,In MTA 0.5 werkt men inderdaad met zo'n soort systeem. MTA 0.5 is al een tijdje aan het verouderen wegens een nieuwe gta (namelijk San Andreas), maar volgens mij zijn er altijd nog wel wat server'tjes gebleven. Ik ben even voor je opzoek geweest naar een server. Ik heb niet echt een server gevonden, maar wel een soort van handleiding hoe je er wel aan kan komen. Het is in het Nederlands dus dat moet geen probleem wezen neem ik aan. Klik hier voor de handleiding. Lees het maar rustig door, als er nog vragen zijn kun je ze altijd stellen. Ik hoop dat je hier wat aan hebt, lukt het niet je kan het altijd vragen . Reageren
Le MrG Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 En verder snap ik egt niks van die server en hoe ik een actiefe kan vinden Kan iemand deze n44b helpen :S :$ :$ :$ Hey, Summerbase heeft hierboven al goed uitgelegd hoe je het spel moet installeren. Maar, jij zegt ook nog dat je niet weet hoe je een server moet joinen, dat gaat zo: Start MTA -->Gaat bovenaan bij de tabbladen naar Servers-->Refresh List-->Selecteer Server-->Druk op Start Game--> De eerste x dat je dit doet moet je ook nog aangeven waar je gta_vc.exe is, dan ga je dus naar de map waar je vc hebt geinstallerd, en klik je op gta_vc.exe daarna klik je op openen, als het goed is zou je nu kunnen joinen G Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.