Jump to content

levendige stad


justinW

Recommended Posts

Maargoed, files enzo is wel lache, alleen moet je er rekening mee houden dat de klok zo is: elke sec = 1 min (dat moet blijven!). Dus kan de file max. 2 min duren ofzo..

ja de tijd moet wel het zelfde blijven

idd niet echt een file die 6 minuten duurt of zo is ook weer niet fijn

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 172
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • justinW

    39

  • White Gold

    14

  • saboy

    10

  • gangstainthahouse

    7

Een file is juist leuk vind ik, dan heb je meer auto's en kun je de boel opblazen en opblazen doe ik elke keer als ik GTA SA speel :D

Justin W

Ik vind ook dat je andere mensen ziet die net zoals jou zijn die ook met hun leven voor de politie wegkomen, en dat je hun bondgenoot kan zijn. Dat je hun kan bellen als je weer de overheid gaat uitdagen dat jullie dan samen kunnen scheuren.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn lijstje:

- De politie moet minder snel agressief worden, ze beginnen al te schieten als je een pistool vast hebt bij een "één ster" wanted lvl.!

- Er moeten meer peds komen, en meer verschillende vliegtuigen.

- Zoals anderen moet er bv. op een bouwplaats ook echt gewerkt worden! Je moet ze dus echt zien werken!

Hoop dat de game weer fantastisch word.. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat het mooi wordt moeten we maar afwachten ja, maar wat ook echt levendig zou zijn is dat je ook dingen kan bestellen, als er een stuk uit je huis is geblazen of is gereden dat je dan diensten kan bellen.

Ook nieuw is dat auto's meer realistische schade hebben net zoals Burnout Revenge en dat ze op andere manieren in vuur en vlam vatten.

Justin W

Link to comment
Delen op andere websites

Ook wel leuk zou zijn:

Als je huizen wilt gaan overvallen en de deur zit op slot, dat je die met een demper eraf kan schieten, hetzelfde met auto's:D

En gijzelingsacties lijken me ook wel gaaf:D Moet je na afloop als er iets fout gaat ontsnappen aan 4 sterren politie maar dat is juist leuk:D

Link to comment
Delen op andere websites

Jah, ook zou heel erg leuk zijn dat je personages gewoon rond ziet lopen :D Als je die dan per ongeluk neerschiet of doodrijd, begin je bij je laatste savepunt!
Dat eerste lijkt me leuk, dat tweede lijkt me erg k[/font]u[/font]t[/font], heb je net een moeilijke missie gedaan, moet je redelijk ver rijden om te saven, of heb je een tijd niet gesaved, en rij je ineens je opdrachtgever neer :puh: Bewerkt: door NIELS_
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...