Da Phoenix Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2007 (bewerkt) Hmm je bumpt een topic van een paar maanden maar ik Hoop dat de AI verbeterd word Bewerkt: 10 maart 2007 door Da Phoenix Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2007 Nou.Ik vind het wel leuk alsals mensen iets weg gooien en als je de Criminal Rang zwerver hebt dat je dat moet eten om conditie te houden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2007 Het moet niet zo realistisch zijn, het is tenslotte nog altijd een spel. Als je door het rood rijd moet de politie niet achter je aankomen. Dan kan je bijna niets goed meer doen, ook worden de taxi missies en pimping missies ook veel moeilijker moest dat zo zijn. Dus nee! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThunderDuck Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2007 (bewerkt) Wat ik wil om de stad realistischer te maken: -Echt landende vliegtuigen -Meer variatie bij bijv. auto's -Auto's die sneller rijden -Peds die echt verschillende dingen doen (roken, eten, gebouwen binnengaan) -Politie die je niet doodschiet maar je eerst probeert te arresteren. Bewerkt: 12 maart 2007 door blokcement Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xgaming Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2007 Wat ik wil om de stad realistischer te maken:-Echt landende vliegtuigen -Meer variatie bij bijv. auto's -Peds die echt verschillende dingen doen (roken, eten, gebouwen binnengaan) -Politie die je niet doodschiet maar je eerst probeert te arresteren. Daar ben ik het totaal mee eens Vooral met die politie eerst lopen ze achter je aan duurt het te lang? Dan gaan ze schieten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThunderDuck Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2007 Wat ik wil om de stad realistischer te maken:-Echt landende vliegtuigen -Meer variatie bij bijv. auto's -Peds die echt verschillende dingen doen (roken, eten, gebouwen binnengaan) -Politie die je niet doodschiet maar je eerst probeert te arresteren. Daar ben ik het totaal mee eens Vooral met die politie eerst lopen ze achter je aan duurt het te lang? Dan gaan ze schieten. ze mogen alleen gaan schieten wanneer jij je pistool/geweer op hun richt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2007 1) Als je in een auto met open dak zit, en je auto vliegt over de kop, vind ik dat je hoofdwonden of zo moet krijgen en dat je Health met de helft moet afnemen. In San Andreas is dit echt onrealistisch, je ziet hem gewoon met z'n hoofd over het wegdek schuren, en als hij uit de auto komt heeft hij niets. 2) Een orkaan of overstromingen zouden wel kunnen, maar bijvoorbeeld alleen in de introductie zodat je ziet hoe er weer een brug vernield word. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
abruzzese Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2007 Het allerbelangrijkste wat ze zeer en zeker moeten veranderen in GTA IV is de AI van de rijdende auto,s die veel beter zouden moeten reageren . Als ik zou rondrijden in GTA IV en ik toeter de toeter om langs te komen moeten ze schuiven { zoals the godfather }. Rijdende auto,s moeten gewoon realistischer reageren en mogen zelfs harder rijden dan in de vorige delen. Dit alles zou GTA IV meer aantrekkelijker maken en laten we maar hopen dat de makers er ook zo over denken . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.