P-Jamma Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Onderwerp: Hip Hop Mixtapes Soort onderwerp: Mixtapes Size onderwerp: Min. 450 x 450 Render/plaatje: Mag Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Z.S.M Wie wilt er graag Battelen? .....
King Room Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 (bewerkt) Ik wil wel P-Jamma!! Die van mij komt zo spoedig mogenlijk! Edit^^: Hier is die van mij al!! Ik wens P-Jamma "Good Luck"! En ikzelf ook Bewerkt: 17 mei 2006 door Room
P-Jamma Geplaatst: 17 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Hey Room! Een erg origineel ontwerp! 't zal spannend worden! Hier is mijn inzet: Succes ermee! Zou een Mod de Titel kunnen veranderen? Alvast bedankt!
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Dit is niet moeilijk. Mijn stem gaat naar P-Jamma, je hebt dat hoofd van 50 Cent echt goed in de cover verwerkt. Je hebt echt goed gewerkt met de blending options. En die renders van de wapens zijn ook erg vet, net zoals die kogels en dogtags. Stem P-Jamma.
Yohan Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Dit is idd niet moeilijk PJ heeft zo te zien veel meer tijd gestoken in die van hem... Ik vind de render van Room ook niet goed uitgeknipt en de cover oogt wat simpel. Stem: P-Jamma
Rullez Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 pj daar stem ik op echt zo.n serius gezicht trekt hij en bijv medal of honor is helemaal geweldig
Daan007 Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Dit is niet moeilijk.Mijn stem gaat naar P-Jamma, je hebt dat hoofd van 50 Cent echt goed in de cover verwerkt. Je hebt echt goed gewerkt met de blending options. En die renders van de wapens zijn ook erg vet, net zoals die kogels en dogtags. Stem P-Jamma. Mee eens Stem: P-Jamma Sorry Room
Le MrG Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Dit is niet moeilijk. Mijn stem gaat naar P-Jamma, je hebt dat hoofd van 50 Cent echt goed in de cover verwerkt. Je hebt echt goed gewerkt met de blending options. En die renders van de wapens zijn ook erg vet, net zoals die kogels en dogtags. Stem P-Jamma. Mee eens Stem: P-Jamma Sorry Room Ik stem hier ook mee in, Bij die van Room vind ik de achtergrond niet passen en ook vind ik die zwarte lijnen niet mooi
King Room Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 (bewerkt) Wordt er weer nietop mij gestemd Ik wal graag een Revanche!! Ik heb uiterste me best gedaan.. En nu nog geen stem ook!! Ik hou het hoofd omhoog Hopenlijk wil er wel iemand op me stemmen!! Zielige[/font] Room Bewerkt: 17 mei 2006 door Room
Ice Banana Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 het is Revanche p-jamma wrm:kleuren passen,kogel gun en dogtags passen. wrm room niet: zwarte lijnen fight night round 2 (wtf?) stem P-jamma
killerfragger Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 ik stem op room vind de achter grond weel mooi gedaan
P-Jamma Geplaatst: 18 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Het is nu 6 - 1 mensen .... Er kan tot vannacht gestemd worden!
King Room Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Waarom vannacht het is eigenlijk wel duidelijk wie er heeft gewonnen! Winnaar: P-Jamma
~> GizmO <~ Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Omg wat een style P-Jamma. I love it, erg vette mixtape cover. Mijn stem gaat zeker naar P-Jamma, mede omdat Room zijn mixtape cover niet helemaal zelf is gemaakt, want de fight night round 2 is van EA niks aan gedaan en de 50 cent render is ook alleen maar gerenderd. Jammer, ik had meer van je verwacht room.
Slimm Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Battle afgelopen, winnaar P-Jamma. 1 Punt voor jou. Closed.
Recommended Posts