nuke_obelisk Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 (bewerkt) ik ben bezig met de airstrip verandere maar ik kan de file: cn2_rnway_bit en cn2_rnway_bit2 nie edite heeft iemand hier een programma voor zodat de landingsbaan een andere kleur krijgt? of heeft iemand al zon file of kan ie er een make plz post hier ik wil alleen de strip verandere nie de hele country n2 file!!!! omdat ik al redelijk ver ben ermee, en als ik de n2 file verander is dat alles weer weg dus plz alleen de cn2_rnway_bit en bit 2 files thanx thnx Bewerkt: 16 mei 2006 door nuke_obelisk Reageren
Wazuup Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Zijn dat txd files? En waarom kan je ze niet editten? Reageren
nuke_obelisk Geplaatst: 16 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 het zijn txd files mar de meeste txd editors of vieuwers werken nie bij mij en als er een wekt kan ik hem nie opene met paint wordpad coralpaint or watever ik wilde dat ie er itzag als een weg donker asfalt met witte strepen in miden Reageren
Giorgo Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 (bewerkt) De Txd Editor moet echter wel werken hoor. LInksbovenaan kan je de Txd importeren. En dan kan je een file selecteren en dan klik je op ''Export'' en dan zijn het Bmp bestanden. Die kan je met Paint enz.. wel openen, daarna moet je ze weer ''Importeren''. De Txd Editor vindt je trouwens hier. Succes ermee. Bewerkt: 21 mei 2006 door Giorgo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.