HerrieM Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Ik moet nog twee unique jumps, maar ik weet niet welke dat zijn. Ik heb de kaart van wikigta bekeken, en volgens mij heb ik ze allemaal al gedaan. De stats geven aan dat ik er twee mis, waarvan ik er een nog niet gevonden heb. Dat sama programma waarmee je het kan bekijken wekr bij mij nooit, ondanks de instalatie van Framework 1.1. Zou iemand voor mij me dat programma kunnen kijken welke twee sprongen ik nog moet doen. Hier is mijn savegame Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 (bewerkt) Ik kijk wel even voor je! --- Hier is het kaartje met de 2 Jumps, veel plezier en succes verder! Bewerkt: 16 mei 2006 door -Matthijs- Reageren
HerrieM Geplaatst: 16 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Bedankt. Die blauwe had ik al een paar keer gecontroleerd Die ander gewoon over het hoofd gezien. Ik ga ze meteen halen. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Tip: Wat je het beste kan doen is de NRG-500 ophalen, je vind hem oa in San Fierro bij de Easter Beasin of op het San Fierro Airport tussen die hangars. Probeer een lange aanloop te nemen, nu heb je heel veel kans dat je hem wel pakt. Andere moters zijn soms niet snel genoeg.. Succes HerrieM! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.