Jump to content

Pimp my Ride Q & A topic


Ruurd31

Recommended Posts

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ruurd31

    9

  • -Matthijs-

    7

  • Typhoon

    4

  • Puma

    4

Er vallen 5 personen af. Omdat we precies 17 inzenders hebben vallen er in de eerste en tweede ronde 5 af. In de derde ronde vallen er 4 af en dan komt de grote Pimp my Ride finale. Froodoo zal het vanaf de volgende ronde samen met -Matthijs- overnemen. -Matthijs- doet sowiezo ronde 2, en de rest vechten jullie maar uit! puh2.gif Jongens succes!
11

Silverdust | HerrieM | Room | Damos - 2 punten

15

Need my Speed - 1 punt

16

Dago58x | Flying Dutchman - 0 punten

Oke mijn vraag Ruurd zegt de 1e ronde (Lowrider Ronde) vallen er 5 af, maar als ik nu de tussenstand bekijk kunnen Dago58x Flying Dutchman, Need my Speed die 3 vallen dan af maar Silverdust, HerrieM, Room en Damos hebben evenveel punten vallen die dan ook af? Er moeten 5 afvallen als dan de laatste 3 in iedergeval afvallen maar van Silverdust, HerrieM, Room en Damos moeten er dan ook 2 afvallen, maar dat is dan niet eerlijk omdat ze alle 4 even veel punten hebben. Hoe doen jullie dat dan?

Als de tussenstand zo als het nu is blijft wie valt dan af? Dat is mijn vraag.

Link to comment
Delen op andere websites

Als de tussenstand zo blijft, dan doen we een extra ronde. Alleen voor de mensen die onzeker zijn dat ze doorgaan. De mensen die 'veilig' staan, daarvoor komt geen extra ronde.

Je kunt nog stemmen tot en met vrijdag 26 mei. Daarna sluit de stemronde en gaan we uitvogelen wie er doorgaan. Mochten er eventueel 6 mensen zijn die allemaal niet meer mogen meedoen, dan doen we een extra ronde omdat er 5 personen moeten afvallen.

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet echt een vraag maar meer een opmerking: -Matthijs- heeft als street racers deze wagens gedaan:

Elegy

Flash

Jester

Sultan

Uranus

Maar de Stratum hoort niet bij de street racers maar als je hem getuned hebt is het eigenlijk wel 1, aangezien je de Stratum daar ook kan tunen moet die er dan niet bij?

@Post hieronder: Oke!

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet echt een vraag maar meer een opmerking: -Matthijs- heeft als street racers deze wagens gedaan:

Elegy

Flash

Jester

Sultan

Uranus

Maar de Stratum hoort niet bij de street racers maar als je hem getuned hebt is het eigenlijk wel 1, aangezien je de Stratum daar ook kan tunen moet die er dan niet bij?

Matthijs heeft er voor gekozen om 5 wagens te kiezen. Als de rest er niet bij staat mag je die niet tunen. -Matthijs- had ook gezegt, jullie mogen kiezen uit het rijtje streetraces die zo op WikiGTA staan. Het klinkt misschien vreemd: Wat er staat, dat geldt. Niets anders.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Maar dat zijn geen Lowriders hé, de lowriders:

Lowriders

* Blade

* Remington

* Broadway

* Savanna

* Slamvan

* Tornado

* Voodoo

En in denk niet dat je gemodde dingen mag, gewoon 1 van die auto's dat is wel het eerlijkst.

DIT KLOPT NIET WANT DE TAHOMA IS OOK EEN LOWRIDER (wist je dat al?)

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer gaat het stemtopic open? De autos zijn namelijk allemaal al ingezonden.

R31 heeft voor het stemtopic gezorgd, alleen het probleem is dat hij alleen dat topic kan openen van ons. Ik moet hem dus even een PM sturen. Zal ik direct doen zodat er begonnen kan worden met stemmen.

lol nu we het toch over PimpMyRide hebben; check mijn WestCoast Customs mod

Dit is niet echt een vraag met betrekking op Pimp my Ride, vind je wel?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
hey ik heb 1 vraag hoe kan je ze dan tunen? (ik heb GTA san andreas pas net gedownload:P)

Dit kun je doen met een auto naar een LowRider garage te gaan, of naar een TransFender of Wheel Arch Angels. Dat zijn tuning zaken waar je je auto's kunt tunen. De Lowriders wagens kun je in de Lowrider tuning garage LoCo Lo Ca (ofzo) doen in Willowfield (Links onder Los Santos). Andere auto's kun je tunen in de Transfender en je kunt de "Streetracers" de straat race wagens tunen in Wheel Arch Angels. Dat is de tuningshop die gevestigd is in San Fierro. Door telkens meer missies te halen speel je deze tuning garage's vrij.

Als je dan met je wagen in de tuning garage bent gekomen kun je er allemaal dingen opplaatsen. Zoals andere wieldoppen, spoilers, andere kleur en veel meer. In een Lowrider garage kun je een paint job erop doen dat is een soort plaatje op je voertuig. En zo kan je veel meer tunen. Naarmate je verder in het spel komt, deste sneller je snap hoe je moet tunen.

[Kan een Gmod/mod deze post naar het vragentopic verplaatsen?]

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

hoe wil je die auto's hebben dan? gewoon getuned met arch angels shop in san fierro of echt zelf gemaakt ?

(zoals die ferrari's, nissan enz.)

Maakt niet uit alles mag. Als je liever met een orginele auto naar een modshop gaat mag dat. Maar je kan ook zeggen ik download nieuwe bumpers, wielen en dergelijke en die zet ik erop. Of je zegt ik download een compleet nieuwe auto, en die ga ik helemaal pimpen. Hoe orgineler hoe beter..

Zulke vragen kunen in het Q & A topic.

@Energie hieronder, als alles mag mag je dat zelf weten..

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...