Jump to content

Pimp my Ride Q & A topic


Ruurd31

Recommended Posts

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ruurd31

    9

  • -Matthijs-

    7

  • Typhoon

    4

  • Puma

    4

maakt het ook uit welke auto ik pimp?

Ja, als we zometeen genoeg deelnemers hebben, stuur ik iedereen een PM dat we gaan beginnen. Dan komen er een aantal rondes, in elke ronde geven we een aantal auto's op die je mag 'versieren'. Dus dan mag je daar 1 uit kiezen. Dus het maakt welwat uit :)

Link to comment
Delen op andere websites

Kan ik nog meedoen :) ?

Of wanneer is de volgende pimp my ride ?

Ook jij kan nog meedoen, wegens de nogal schaarse opkomst zal de inschrijving langer openen blijven. Elke deelnemer is welkom op dit moment nog, je kan je aanmelden door een PM naar Ruurd31 te sturen, je krijgt dan ook een PM met daarin het bericht als we gaan beginnen.

Maak ik direct van de gelegenheid gebruik om reclame te maken.

Geef je op voor Pimp My Ride V2!

Link to comment
Delen op andere websites

kun je niet beter de kandidaten nummers geven en dat de stemmers de nummers die bij de kandidaten horen niet mogen weten want misschien stemmen sommige stemmers wel op kandidaten omdat de een meer posts heeft dan de andere. en dan na de stemronde de nummers die bij de spelers horen bekend maken

Link to comment
Delen op andere websites

kun je niet beter de kandidaten nummers geven en dat de stemmers de nummers die bij de kandidaten horen niet mogen weten want misschien stemmen sommige stemmers wel op kandidaten omdat de een meer posts heeft dan de andere. en dan na de stemronde de nummers die bij de spelers horen bekend maken

Ik snap hem niet, het stemmen doen wij als volgt: Je bekijkt ale inzendingen van de deelnemers, daarna maak je een top-3 en die post je. Dat is je stem. Digene die daar op 1 staat krijgt 3 punten, diegene die op 2 staat krijgt 2 punten, diegene die op 3 staat 1 punt. Wij gaan dan alles bijlangs en diegene met de meeste punten wint. Uiteraad zijn er ook een nummer twee en drie.

Link to comment
Delen op andere websites

laat maar

het is echt niet moeilijk om zoiets te maken en daarna te showen, ik gebruik Zmod en de auto importeren en daarna dingen eropzetten en daarna exporteren

maar voor nOObs is het niet eerlijk tsja maar dan doe ik niet mee (pimp my ride is eigenlijk van totaal veranderde wagen en niet van gewone tuning winkel he ;)

maar jij hebt het over het tv programma maar wij hebben het over GTA San Andreas pimping

Link to comment
Delen op andere websites

hoe geef ik me op? :?

en mogen het ook vc auto's zijn ik heb geen sa alleen vc :-(

Natuurlijk mogen het geen vice city auto's zijn, ten eerste is dit in het forum GTA San Andreas Media, dus alléén San Andreas, en ten tweede kan je niet tunen in VC, dus ga maar ff een potje janken of koop San Andreas en speel het even tot je alle mod garages kan gebruiken

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Evan over Warez/downloaden praten is hier niet toegestaan als je er gewoon niet over praat zul je van ons geen last hebben veel mensen hebben hem hier niet legaal, maar zo lang je er hier niet over praat vinden wij het best. Maar je kan gewoon nog steeds mee doen met de Pimp my Ride v2 en des te meer mensen des te meer vreugd. Tevens wil ik andere nog een keer aangeven, Pimp my Ride v2 is niet dood het gaat gewoon door doe mee anders gaat het nog eens dood. We willen graag dat het door gaat dus geef je op! Zo dat wou ik ook nog even kwijt. Iedereen die nog mee wil doen kan een pm/pb naar Matthijs sturen met een melding dat zij/hij mee wilt doen. Alvast bedankt! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...