RonaldVC Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 (bewerkt) Nieuwe signature: V1: V2: Zonder hulp van tuts, gewoon geëxperimenteerd. Rates & comments are welcome... Bewerkt: 17 mei 2006 door RonaldVC Reageren
Juice Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 (bewerkt) Mooi hoor. Je hebt één van mijn lievelingsrenders gebruikt . Echt een mooi plaatje. Alleen de tekst is wat uhmm, hoe zal ik het zeggen. Een beetje, onscherp, alleen dan in de vorm van de echte letters bedoel ik. Een beetje happerig (ik kan geen ander woord vinden xD) Ze achtergrond is zeer apart, maar zeker niet lelijk. Ik geef je een 8/10 Bewerkt: 16 mei 2006 door Juice Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Schitterende achtergrond Schitterende render Het loopt schitterend in elkaar over de tekst is ook schitterend 10/10 Reageren
King Room Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Mooi hoor.Je hebt één van mijn lievelingsrenders gebruikt . Echt een mooi plaatje. Alleen de tekst is wat uhmm, hoe zal ik het zeggen. Een beetje, onscherp, alleen dan in de vorm van de echte letters bedoel ik. Een beetje happerig (ik kan geen ander woord vinden xD) Ze achtergrond is zeer apart, maar zeker niet lelijk. Ik geef je een 8/10 Ik vindt het een hele mooie signature! geen min punten op aantemerken! ik geef je een :::: 9.23/10 Reageren
RonaldVC Geplaatst: 17 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Bedankt voor jullie comments jongens. Ik heb hem na wat tips van Silverwing wat aangepast, en ik moet zeggen: het staat veel beter. Nog meer comments? Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Lol, moet ik het verschil zoeken ofzo, want ik zie het niet. Maar ik vind hem zeker wel mooi, die render zie ik niet zo graag, ik zie liever een andere render. De achtergrond is wel erg mooi met die lichtjes enz. Alleen die tekst..., tja, dat kan echt wel beter. Ik geef je een 8.1/10 Reageren
RonaldVC Geplaatst: 17 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Lol, moet ik het verschil zoeken ofzo, want ik zie het niet. Maar ik vind hem zeker wel mooi, die render zie ik niet zo graag, ik zie liever een andere render. De achtergrond is wel erg mooi met die lichtjes enz. Alleen die tekst..., tja, dat kan echt wel beter. Ik geef je een 8.1/10 Je ziet het verschil niet tussen versie 1 en 2? Maar bedankt voor je rate, de render is natuurlijk een kwestie van smaak, ik moet zeggen dat ik dit één van de mooiste renders is die ik ooit heb gezien.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.