Jump to content

Artwork


Arjen

Recommended Posts

Hey ik heb weer een GTA IV hoesje gevonden!! :D

zijn ze fake of real :cya:

no. 1

fanobal_207b_gta4.vokr.com.jpg

no. 2

93303675598frontxs1.jpg

En val het jullie ook op dat als er een plaatje van GTA IV is dat het dan altijd van playstation 3 is en niet van 360

Heb er net wel 1 gezien van 360 :D

Bewerkt: door 2fast{0}
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 205
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pennywise The Clown

    12

  • ThunderDuck

    12

  • Arjen

    9

  • Mister.X

    8

Inderdaad de eerste is overduidelijk fake. De tweede daarintegen is wel echt, of een namaak van het echte design, want deze staat ook op de rockstargames website. Dit is hoogstwaarschijnlijk niet het uiteindelijke design, maar bedoeld om in ieder geval een plaatje te hebben voor de pre-order verkoopkanalen

>>> Door PatrickW: Aparte poll voor deze twee covers lijkt me overbodig, vanwege de eerste cover maar samengevoegd met het Artwork topic<<<

Link to comment
Delen op andere websites

De 2e is volges mij ook fake. Tis wel een echt uitgegeven door R* cover, maar het wordt niet de cover die het in de toekomst daadwerkelijk zal worden. Zoals in voorgaande delen zullen er weer cartoonfiguurtjes op de cover komen te staan. Althans, dat heb ik ergens gelezen ... en het lijkt me ook sterk dat R* daar ineens mee ophoudt.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is inderdaad een van de eerste 'echt' lijkende valse boxarts.

Deze is al lang bekend,en was gemaakt door iemand.

Dit is fake,deze boxart was van voor de ijd dat de eerste GTA IV trailers & screenshts nog niet uit waren.

:7 Toch mooi gemaakt

Link to comment
Delen op andere websites

is hier geen valse boxart topic voor zoniet zou dat dan niet handig zijn. anders moet je voor elke valse boxart een nieuwe openen.

EDIT: he volgens mij is hier een moderator bezig geweest dit was toch eerst een apart topic :puh: ik vond het al zo raar dat er opeens stond artwork tpoic laatst gereageert door IV trailer ik denk daar bijna ik toch al in geen eewigheid meer geweest maar dat was het dus.

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

is hier geen valse boxart topic voor zoniet zou dat dan niet handig zijn. anders moet je voor elke valse boxart een nieuwe openen.

EDIT: he volgens mij is hier een moderator bezig geweest dit was toch eerst een apart topic :puh: ik vond het al zo raar dat er opeens stond artwork tpoic laatst gereageert door IV trailer ik denk daar bijna ik toch al in geen eewigheid meer geweest maar dat was het dus.

je kunt je valse boxarts gewoon hier neer zetten !

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...