Jump to content

Artwork


Arjen

Recommended Posts

Hier, met Paint gemaakt:

Het is wel Paint, dus niet te hard zijn aub. :7

Waarom maak je het in godsnaam met paint?

Ziet er nog best goed uit voor paint..

Maar GA ASJEBLieft met photoshop aan de slag!!

tja, sommige mensen kunnen beter met paint werken dan met photoshop.....

Bewerkt: door Reddy
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 205
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pennywise The Clown

    12

  • ThunderDuck

    12

  • Arjen

    9

  • Mister.X

    8

WHAAAT IS DIT EEN NIEUW PERSONAGE UIT GTA IV????

Ja dat was wel de bedoeling. Ik heb namelijk geprobeerd om een nieuw GTA personage te ontwikkelen. De missie met dit personage zou zich dan in Brooker (Brooklyn zie shirt) plaatsvinden. Aan zijn shotgun kun je wel zien het een gevaarlijke kerel is.8)

commentaar op mijn werk is altijd welkom!!

post-66081-1176837568_thumb.jpg

Bewerkt: door Reddy
Link to comment
Delen op andere websites

WHAAAT IS DIT EEN NIEUW PERSONAGE UIT GTA IV????

Ja dat was wel de bedoeling. Ik heb namelijk geprobeerd om een nieuw GTA personage te ontwikkelen. De missie met dit personage zou zich dan in Brooker (Brooklyn zie shirt) plaatsvinden. Aan zijn shotgun kun je wel zien het een gevaarlijke kerel is.8)

commentaar op mijn werk is altijd welkom!!

Heb je dat helemaal zelf gedaan? In dit geval is hij zeer mooi.

Link to comment
Delen op andere websites

WHAAAT IS DIT EEN NIEUW PERSONAGE UIT GTA IV????

Ja dat was wel de bedoeling. Ik heb namelijk geprobeerd om een nieuw GTA personage te ontwikkelen. De missie met dit personage zou zich dan in Brooker (Brooklyn zie shirt) plaatsvinden. Aan zijn shotgun kun je wel zien het een gevaarlijke kerel is.8)

commentaar op mijn werk is altijd welkom!!

Hij lijkt een beetje op die regisseur (Kevin Smith) die in Degrassi: TNG op school komt filmen voor zn film "Jay & Silent Bob Go Canadian, Eh?" even een fotootje 415008739.jpg

Goed gedaan! KUTGW

Link to comment
Delen op andere websites

commentaar op mijn werk is altijd welkom!!

Heb je dat helemaal zelf gedaan? In dit geval is hij zeer mooi.

Dank je Eros. Ja ik heb hem helemaal zelf gephotoshopt.

De volgende afbeelding had ik als voorbeeld genomen(zie hieronder). Ik wist van tevoren niet dat het een bekend iemand was. Hij lijkt in ieder geval wel op die Kevin Smith. De link naar de afbeelding heb alleen niet meer. (Vandaar dat ik het maar zo heb gedaan.)

Met google had ik gezocht op iets in de trant van 'Brooklyn', aangezien er een plaats in GTA IV is die Broker gaat heten. Dit is afgeleid van Brooklyn. Er stond eerst dus Brooklyn op het shirt maar dat heb ik veranderd.

Ik heb deze afbeelding gekozen omdat de persoon een houding zou moeten hebben waarin hij een vuurwapen kon vasthouden. Dat was hier dus het geval. Door zijn donkere huidskleur lijkt hij meer "buitenlands''. (Dit was niet expres zo gedaan)

So now you know! ;)

post-66081-1176926204.jpg

Bewerkt: door Reddy
Link to comment
Delen op andere websites

WHAAAT IS DIT EEN NIEUW PERSONAGE UIT GTA IV????

Ja dat was wel de bedoeling. Ik heb namelijk geprobeerd om een nieuw GTA personage te ontwikkelen. De missie met dit personage zou zich dan in Brooker (Brooklyn zie shirt) plaatsvinden. Aan zijn shotgun kun je wel zien het een gevaarlijke kerel is.8)

commentaar op mijn werk is altijd welkom!!

Heel erg mooi gemaakt. Zien er erg goed uit. :klap: :klap:

Enige puntje van kritiek is, dat de shotgun in verhouding iets aan de kleine kant lijkt. Ik heb tenminste het gevoel dat hij een speelgoed shotgun vastheeft, maar dat kan ook aan mij liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Heel erg mooi gemaakt. Zien er erg goed uit. :klap: :klap:

Enige puntje van kritiek is, dat de shotgun in verhouding iets aan de kleine kant lijkt. Ik heb tenminste het gevoel dat hij een speelgoed shotgun vastheeft, maar dat kan ook aan mij liggen.

Bedankt voor je reactie Patrick. Maar je hebt gelijk, hij is een beetje aan de kleine kant . Maarja....

Ik heb het plaatje trouwens ook op de site van Kevin Smith zelf gepost.

Ze hebben hem vervolgens ook nog online gezet!! :*D

Check volgende link : http://www.newsaskew.com/

Bewerkt: door Reddy
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...