Hanneswasco Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Fake artwork, maar zooo mooi gemaakt:http://www.deviantart.com/deviation/53504205/ Ja, die is gewoon prachtig! Maar Blink had dat al een tijdje in zijn sig en avatar staan. Reageren
Black Force Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Fake artwork, maar zooo mooi gemaakt:http://www.deviantart.com/deviation/53504205/ als je er niet bij had gezegt dat ie nep was had ik echt gedacht dat het een echt GTA IV artwork was Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 @ Clowntje: Ik krijg 't niet zo voor elkaar met paint hoor. ik heb hem ook geholpen met het, in zijn eentje krijgt hij het ook niet voor elkaar. Je hebt me helemaal niet geholpen, dat van dat doorzichtig maken had Eros al uitgelegd, als je een paar posts terug kijkt. Reageren
mad_ce Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 Hier zijn wel mooie plaatjes te zien. Btw: met welk prog. werken jullie? Photoshop? Reageren
Daffy Duck Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 Hier zijn wel mooie plaatjes te zien.Btw: met welk prog. werken jullie? Photoshop? De meeste met Photoshop of Paintshop Pro. Dat zijn allebei programma's waarvoor je moet betalen. Ikzelf maak ze met Paint, maar dat is lang niet zo mooi. Maarja, het is gratis! Reageren
Ferre Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 (bewerkt) GTA IV artwork op GameWallpapers! Hebben? Dan moet je wel dokken Voordta er misverstanden komen: je moet lid zijn om sommigen te downloaden, en om lid te zijn moet je betalen. http://www.gamewallpapers.com/wallpapers.p...nd+Theft+Auto+4 Bewerkt: 30 mei 2007 door Ferre Reageren
IV trailer Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 oooooh kijk eens wat ik heb gezien in gta IV zelfgemaakt met paint Reageren
IV trailer Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 (bewerkt) welk spel is dat op de achtergrond? EDIT: het is dus gewoon een fakescreen gefaket dan is de oorsprong moeillijk te achterhalen want ik denk niet dat iemand zoon mooie screen volledig zelf maakt. Bewerkt: 24 juni 2007 door IV trailer Reageren
Mister.X Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 welk spel is dat op de achtergrond? Geen. Dat is een fake plaatje waar 'Grand Theft Auto 4' is bijgezet Reageren
TomHagen Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 welk spel is dat op de achtergrond? Geen. Dat is een fake plaatje waar 'Grand Theft Auto 4' is bijgezet idd ik vond em op een duits forum en heb nico en een uzi erbij gezet Reageren
Rickos Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Trouwens nog een keer over de programma's Je gebruikt hier inderdaad photoshop voor maarmook adobe illustrator met deze twee programma's kom je al een heel eind bovendien als je ze echt graag wil hebben kan je een trial van deze progs downen Hij is dan een maand geldig en je hebt er echt veel plezier aan. De echte look a like artworks kan je het beste met illustrator doen Reageren
Mister.X Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 ik moest het even zo doen. die imageshack deed het niet Reageren
TomHagen Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 ik moest het even zo doen. die imageshack deed het niet best mooi Reageren
TomHagen Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Update Nu is het een echte NY'er Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.