2fast{0} Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 (bewerkt) Hey ik heb weer een GTA IV hoesje gevonden!! zijn ze fake of real no. 1 no. 2 En val het jullie ook op dat als er een plaatje van GTA IV is dat het dan altijd van playstation 3 is en niet van 360 Heb er net wel 1 gezien van 360 Bewerkt: 23 augustus 2007 door 2fast{0} Reageren
[Xplode] Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 De eerste is zoiezo nep, want ik zie beelden van Saints Row staan. De tweede zou misschien wel echt kunnen zijn, maar dat weet ik niet. Reageren
PatrickW Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Inderdaad de eerste is overduidelijk fake. De tweede daarintegen is wel echt, of een namaak van het echte design, want deze staat ook op de rockstargames website. Dit is hoogstwaarschijnlijk niet het uiteindelijke design, maar bedoeld om in ieder geval een plaatje te hebben voor de pre-order verkoopkanalen >>> Door PatrickW: Aparte poll voor deze twee covers lijkt me overbodig, vanwege de eerste cover maar samengevoegd met het Artwork topic<<< Reageren
philip14 Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 ik vind die tweede best vet Reageren
Rensch Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 De 2e is volges mij ook fake. Tis wel een echt uitgegeven door R* cover, maar het wordt niet de cover die het in de toekomst daadwerkelijk zal worden. Zoals in voorgaande delen zullen er weer cartoonfiguurtjes op de cover komen te staan. Althans, dat heb ik ergens gelezen ... en het lijkt me ook sterk dat R* daar ineens mee ophoudt. Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 de eerste is super overduidelijk fake..plaatjes van saints row, en het playstation 3 logo zit bovenop ipv aan de zijkant. die daaronder is de tijdelijke box-art van rockstar, die ze als placeholders voor pre-orders e.d. gebruiken. Reageren
Marsmello Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Ja Inderdaad. Best grappig. Maar dat zou hij toch moeten snappen? Reageren
2fast{0} Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 met het 2de GTA cover staat het hele internet vol maar ik vind die onderste zelf mooier dan zo'n geanimeerde met allemaal vakjes dus ik hoop dat ze hem niet gaan veranderen Reageren
thug Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 (bewerkt) ik was even aant googlen en toen vond ik dit. dat is vals volgens mij wat denken julie? Bewerkt: 27 augustus 2007 door thug Reageren
Dastard Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Dit is inderdaad een van de eerste 'echt' lijkende valse boxarts. Deze is al lang bekend,en was gemaakt door iemand. Dit is fake,deze boxart was van voor de ijd dat de eerste GTA IV trailers & screenshts nog niet uit waren. Toch mooi gemaakt Reageren
PrI3sT Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 gemakkelijk te zien hoor want he logo is verkeert Reageren
IV trailer Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 (bewerkt) is hier geen valse boxart topic voor zoniet zou dat dan niet handig zijn. anders moet je voor elke valse boxart een nieuwe openen. EDIT: he volgens mij is hier een moderator bezig geweest dit was toch eerst een apart topic ik vond het al zo raar dat er opeens stond artwork tpoic laatst gereageert door IV trailer ik denk daar bijna ik toch al in geen eewigheid meer geweest maar dat was het dus. Bewerkt: 27 augustus 2007 door IV trailer Reageren
2fast{0} Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 is hier geen valse boxart topic voor zoniet zou dat dan niet handig zijn. anders moet je voor elke valse boxart een nieuwe openen.EDIT: he volgens mij is hier een moderator bezig geweest dit was toch eerst een apart topic ik vond het al zo raar dat er opeens stond artwork tpoic laatst gereageert door IV trailer ik denk daar bijna ik toch al in geen eewigheid meer geweest maar dat was het dus. je kunt je valse boxarts gewoon hier neer zetten ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.