Jump to content

Artwork


Arjen

Recommended Posts

  • Reacties 205
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pennywise The Clown

    12

  • ThunderDuck

    12

  • Arjen

    9

  • Mister.X

    8

Nieuwe artwork van Niko gevonden:

nikone9.jpg

komt van de gamesconventie in Leipzig blijkbaar, gevonden op een spaanse site..die het geloof ik van gta-scene.net hebben.

mmm volgens mij is dit niet dezelfde stijl/tekenaar die het altijd doet. zou het geen fake zijn? maar als ie fake zou zijn is ie wel heel mooi gemaakt zeg.

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

Het kan toch wel artwork zijn van R* zelf. Meestal worden de karakters eerst in dit soort getekende versies neergezet, waarna ze dus in het 3D worden gemaakt en zo komen ze uiteindelijk in de game.

Ik heb nogg nooit iemand van de vorige GTA's zo getekend zien worden.

maarre ik denk niet dat ie fake is.

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan toch wel artwork zijn van R* zelf. Meestal worden de karakters eerst in dit soort getekende versies neergezet, waarna ze dus in het 3D worden gemaakt en zo komen ze uiteindelijk in de game.

Ik heb nogg nooit iemand van de vorige GTA's zo getekend zien worden.

maarre ik denk niet dat ie fake is.

ja het is waarschijnlijk wel van rockstar zelf, een oudere artwork die al langer uit is maar dan op een andere manier gemaakt..lijkt wel geschilderd. het was op de games conventie in leipzig te zien dus 'fake' is het niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Geschilderd komt wel eens vaker voor bij artwork. Dat is een goeie manier om er minder detail in te brengen. Hier bijv. een voorbeeld van Artwork van Starcraft II >klik< Welliswaar iets meer gedetaileerd maar ook op die schilderachtige wijze neergezet. (daarbij doel ik vooral op het mannetje op de achtergrond)

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe artwork van Niko gevonden:

nikone9.jpg

komt van de gamesconventie in Leipzig blijkbaar, gevonden op een spaanse site..die het geloof ik van gta-scene.net hebben.

verklaring tekening volgens IV trailer: nico bewaakt iets, op de achtergrond dwanghekken met journalisten en links op de foto nog net 60 te zien mischien van xbox360. het zou namelijk kunnen dat het doek er niet helemaal opstaat maar horizontaal veel langer is. en de foto vooral op nico gericht is.

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe artwork van Niko gevonden:

nikone9.jpg

komt van de gamesconventie in Leipzig blijkbaar, gevonden op een spaanse site..die het geloof ik van gta-scene.net hebben.

verklaring tekening volgens IV trailer: nico bewaakt iets, op de achtergrond dwanghekken met journalisten en links op de foto nog net 60 te zien mischien van xbox360. het zou namelijk kunnen dat het doek er niet helemaal opstaat maar horizontaal veel langer is. en de foto vooral op nico gericht is.

door dat rooie denk ik dat hij op een rooie loper op dit moment staat.

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe artwork van Niko gevonden:

nikone9.jpg

komt van de gamesconventie in Leipzig blijkbaar, gevonden op een spaanse site..die het geloof ik van gta-scene.net hebben.

verklaring tekening volgens IV trailer: nico bewaakt iets, op de achtergrond dwanghekken met journalisten en links op de foto nog net 60 te zien mischien van xbox360. het zou namelijk kunnen dat het doek er niet helemaal opstaat maar horizontaal veel langer is. en de foto vooral op nico gericht is.

door dat rooie denk ik dat hij op een rooie loper op dit moment staat.

als je het allemaal nogal letterlijk neemt zie je dat nico de verkeerde kant op staat want de pers staat aan zijn rug. hij bewaakt het publiek dus :puh: . tenzij jezelf ook zogenaamt publiek bent natuurlijk. volgens mij zie je links ook de maan en onder de "60" staat een schijnwerperstraal volgens mij.

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...