sniper14 Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Misschien een kleine bump, maar ik kon geen andere spot vinden waar ik mijn Tokyo covertje kon plaatsen. Anders sorry voor de bump Greetz, GTA Vice VIP *bump**plus onzin reactie* Die "playstation 2" erboven doet het hem ..... Just kiddin'... Leuke cover.. Heel veel leuke trouwens. Zou ook leuk zijn als er iets werd ontworpen in een andere stijl dan de 'gewone' GTA-covers stijl... nou hier iets in een andere stijl deze heb ik gemaakt: Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 heel mooie stijl aleen mss. neen stad gzet als afbeelding Reageren
sniper14 Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 heel mooie stijl aleen mss. neen stad gzet als afbeelding die stad is op de achtergrond en in sa heb je toch ook landweggetjes Reageren
ralgeu Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 (bewerkt) * Sorry voor de kleine bump, maar ik moet hem toch in dit topic plaatsen * Dames en heren, jongens en meisjes... Ralgeu proudly presents: (nee sorry grapje) Hier is mijn boxart. Aangezien de stad nog niet bekend is heb ik hem redelijk algemeen gemaakt. Ik hoop dat jullie hem mooi vinden. Mocht je de artworks op de voorkant willen, die ik overigens zelf heb gemaakt, stuur dan ff een pb. Nou kijk maar zou ik zeggen. Bewerkt: 6 augustus 2006 door ralgeu Reageren
medion Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 ik wil niet vervelend doen hoor sniper14 maar op jou plaatje staat bij gta IV een tm geloof ik. Dat kleine zwarte puntje tussen de T en de V aan de rechterkant. Wel een hele mooie boxart. medion Reageren
ralgeu Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 (bewerkt) Hier heb ik even al mijn creaties tot nu toe bij elkaar gezet: Dit is het totaalplaatje, mijn boxart: Dit zijn dan de artworks - voorzien van Grand Theft Auto IV logo - , zelf gemaakt Bewerkt: 12 augustus 2006 door ralgeu Reageren
erterer0 Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Ik hep hier ook nog wat in elkaar gefrutseld: Rate it! Reageren
ralgeu Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Super duper. Nee serieus, heel mooi gemaakt (Photoshop?) Ja met een wuppie win jij wel dat cuppie Hoe is de mijne? Reageren
erterer0 Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 (bewerkt) Microsoft photo editor, maar tog goed effect, hoop ik En hier is nog een nieuwe: Het was wel moeilijk de gta4 tekst er mooi in te brengen, maar goed gelukt voor tien minuten werk Vind ik zelf... Bewerkt: 12 augustus 2006 door erterer0 Reageren
ArticLight Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 khep ff snel wat in elkaar geflanst Reageren
Arjen Geplaatst: 5 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 (bewerkt) Half jaar bump! Wieuw.. Deze screenshots zijn onofficieel en zijn door mij, Arjen, gemaakt!! Bewerkt: 5 januari 2007 door Arjen Reageren
Lantyz Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Grand Theft Auto meets The Day After Tomorrow..? Mooi gemaakt, Arjen. Klein puntje van kritiek: Je bent in het logo van GTA IV steeds vergeten het zwarte puntje tussen de F en de T doorzichtig te maken. Reageren
maikel jonson Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Klein puntje van kritiek: Je bent in het logo van GTA IV steeds vergeten het zwarte puntje tussen de F en de T doorzichtig te maken IK ZIE GEEN ZWARTE PUNTJES >>> Door Lantyz: Ik heb het ook niet tegen jou, maar tegen Arjen. Hij snapt vast wel wat ik bedoel. Gaarne alleen te posten als je iets toe te voegen hebt aan het topic.<<< Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Hier heb ik even al mijn creaties tot nu toe bij elkaar gezet:Dit zijn dan de artworks - voorzien van Grand Theft Auto IV logo - , zelf gemaakt Wow die zijn echt mooi. Heb je die gewoon zelf getekend? Als je het met de computer hebt gedaan wil je mij dan vertellen met welk programma? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.