BigM Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 (bewerkt) Nou ik heb het geprobeert maar iets maken voor een spel voor een console die bijden nog niet uitzijn maken vond ik toch niet even wat . Maar ik maak er toch nog in . Op dat moment word dit bericht ge-edit Lijkt natuurlijk nergens op maarja artwork maken over een nog niet bestaande game licht niet zo voor de hand Bewerkt: 6 januari 2007 door Speciial_marc.5 Reageren
Arjen Geplaatst: 6 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Grand Theft Auto meets The Day After Tomorrow..? Mooi gemaakt, Arjen. Klein puntje van kritiek: Je bent in het logo van GTA IV steeds vergeten het zwarte puntje tussen de F en de T doorzichtig te maken. Klopt. Daar zat ik ook al raar tegenaan te kijken. Maar ik wist of ik dat nou wel of niet moest weghalen. Omdat het officiele logo dat ook heeft, maar op GTASanAndreas.com zie je ook een zwart achtergrond. Reageren
The GamerII Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 hij is wel vreselijk mooi deze doe ik zeker als achtergrond Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 hier mijn artwork achtergrond voor PC Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 haha LOL ! maar niet echt realistisch (op de "yo what's up G" setting van sa was een heleboel kritiek ) Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Mijn creatie ja het is paint Reageren
Thundercover Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Ooit heb ik deze gemaakt en ik wil hem jullie niet verzwijgen Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 wow zit er mooi uit ... als die in de winkel zou liggen zou je denken dat die egt was Reageren
Lance Vance Dance Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 jaaa dies mooi, en het idee van een combi van de spellen zal inderdaad supervet zijn Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Ooit heb ik deze gemaakt en ik wil hem jullie niet verzwijgen Ziet er VET uit. Ik kan niet zulke mooie Artwork maken. Maar wat staat daar Fernando ofso. En ik hoop altijd op een Liberty, Vice, San Andreas GTA met alle steden in een Reageren
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Ik vind em ook best mooi gemaakt. @Da Pheonix: er staat Ferníño. (ñ = j) Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Ik vind em ook best mooi gemaakt.@Da Pheonix: er staat Ferníño. (ñ = j) Wat betekend Ferníño? Reageren
MaxRulez Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 volgens mijn pocket woorden boek CD van Van Dale !!! helemaal nix. Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Ik hoop niet dat je het erg vindt dat ik je wallpapers als inspiratiebron heb gebruikt, Arjen. Hier is mijn Artwork voor GTA IV. Reageren
White Gold Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 (bewerkt) Het ziet er mooi uit BigM, schitterend. Twenty Eyes ook mooi, alleen zijn dat gewoon foto's die ietswat bewerkt zijn en het logo erbij ingezet. Ik ga vanmiddag ook wat maken . Bewerkt: 18 februari 2007 door White Gold Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.