ThunderDuck Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 (bewerkt) *bump* Uiteraard gemaakt met Paint. Bewerkt: 25 maart 2007 door blokcement Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 mooi in elkaar gezet, alleen de tekentjes onderaan zijn te groot, en de nederlandse vlag is een te groot plaatje Reageren
Mr.stickz Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 En ik hoop altijd op een Liberty, Vice, San Andreas GTA met alle steden in een er is al wel zo'n mod die lc en vice c bij sa samenvoegt maar het is nog in de maak Reageren
Sseb Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 er staat geen platform bij mijn exuus. maar nu er zo'n gerucht is dat het in hawaii afspeelt denk ik dat ze terug gaan op het verhaal van de drugs. en drugs baronnen Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 mmm... ik vind hem iets minder, maar toch wel goed. net zoals die van mij mist het de flair van de photoshoppers. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 (bewerkt) Bewerkt: 10 maart 2007 door Pennywise-The-Clown Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 (bewerkt) Ik denk niet dat ze die stijl als covers gaan gebruiken, maar ze zijn wel heel mooi. Bewerkt: 25 maart 2007 door blokcement Reageren
White Gold Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Ik denk niet dat ze die als covers gaan gebruiken, maar ze zijn wel heel mooi. Artwork hoeft niet perse een cover te zijn Mooi gedaan Pennywise, alleen is dat onderste gastje best wel vaag Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 whaha nee OG LOC Dan Reageren
filemon Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Hier heb ik even al mijn creaties tot nu toe bij elkaar gezet: Dit zijn dan de artworks - voorzien van Grand Theft Auto IV logo - , zelf gemaakt Wow die zijn echt mooi. Heb je die gewoon zelf getekend? Als je het met de computer hebt gedaan wil je mij dan vertellen met welk programma? ik durf te wedden dat dat photoshop is Reageren
White Gold Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Ik heb ook maar eens wat leuks geknutseld met Photoshop en Paint . Meer komt morgen . Reageren
Jericho Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Ik heb ook maar eens wat leuks geknutseld met Photoshop en Paint . Meer komt morgen . Vette cover! Hij lijkt precies echt, net zoals de andere covers hier Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Ik heb ook maar eens wat leuks geknutseld met Photoshop en Paint . Meer komt morgen . Heel mooi! Reageren
Thundercover Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Ik vind em ook best mooi gemaakt. @Da Pheonix: er staat Ferníño. (ñ = j) Wat betekend Ferníño? Ferniño heb ik gewoon bedacht voor een eigen mod, maar het is er niet van gekomen om daar aan te beginnen. Het betekend verder niks. Bedankt voor de reacties @ White Gold: Ziet er goed uit. Reageren
White Gold Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Allemaal bedankt voor de complimenten. Dit is V.2 ik heb hem wat "officielër"" gemaakt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.