Jump to content

Artwork


Arjen

Recommended Posts

Cool, al is de tekst een beetje onduidelijk...

Ja en los van dat is hij te groot en zal waarschijnlijk niet veel langer nadat je hem in je Handtekning zet verwijdert worden.

@gangsta: Niet geheel zelf gemaakt maar wel leuk.

@puma: Je wallpaper kan wel wat anders. Hij is te onduidelijk. En door die witte lijnen alleen maar een beetje saai. Meer kleur.

:dans:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 205
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pennywise The Clown

    12

  • ThunderDuck

    12

  • Arjen

    9

  • Mister.X

    8

Hier is mijn artwork,het is mijn eerste gemaakt met paint.

Ik heb hem al gemaakt voor de trailer maar ik had een probleem dat ik niet kon posten :-(

Daffy Duck

postergtaivbm3.jpg

Bewerkt: door Daffy Duck
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien had je kunnen zorgen dat je dat zwart bij het logo niet ziet, dat kan ook met Paint (dat gebruik ik ook).

Haal het zwart weg en zorg dat je de vlammen ziet achter het GTA logo, dat ziet er gewoon proffesioneler uit. Ook is het erg pixelig, verklein de afbeelding even, dan zie je het minder.

Allemaal dingen die verbeterd kunnen worden.

Maar even iets anders:

Mijn simpele, met Paint bewerkte, nieuwe GTA 4 logo:

sigxm8nl7.png

Bewerkt: door blokcement
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien had je kunnen zorgen dat je dat zwart bij het logo niet ziet, dat kan ook met Paint (dat gebruik ik ook).

Haal het zwart weg en zorg dat je de vlammen ziet achter het GTA logo, dat ziet er gewoon proffesioneler uit. Ook is het erg pixelig, verklein de afbeelding even, dan zie je het minder.

Allemaal dingen die verbeterd kunnen worden.

Maar even iets anders:

Mijn simpele, met Paint bewerkte, nieuwe GTA 4 logo:

sigxm8nl7.png

En het ziet er beter uit dan die nu, ik vind het hele GTA4 logo lelijk maar goed dit is al een verbetering :)

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien had je kunnen zorgen dat je dat zwart bij het logo niet ziet, dat kan ook met Paint (dat gebruik ik ook).

Haal het zwart weg en zorg dat je de vlammen ziet achter het GTA logo, dat ziet er gewoon proffesioneler uit. Ook is het erg pixelig, verklein de afbeelding even, dan zie je het minder.

Allemaal dingen die verbeterd kunnen worden.

Maar even iets anders:

Mijn simpele, met Paint bewerkte, nieuwe GTA 4 logo:

sigxm8nl7.png

En het ziet er beter uit dan die nu, ik vind het hele GTA4 logo lelijk maar goed dit is al een verbetering :)

Het is gewoon het negatief van het bestaande GTA4-logo.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien had je kunnen zorgen dat je dat zwart bij het logo niet ziet, dat kan ook met Paint (dat gebruik ik ook).

Haal het zwart weg en zorg dat je de vlammen ziet achter het GTA logo, dat ziet er gewoon proffesioneler uit. Ook is het erg pixelig, verklein de afbeelding even, dan zie je het minder.

Allemaal dingen die verbeterd kunnen worden.

Maar even iets anders:

Mijn simpele, met Paint bewerkte, nieuwe GTA 4 logo:

sigxm8nl7.png

En het ziet er beter uit dan die nu, ik vind het hele GTA4 logo lelijk maar goed dit is al een verbetering :)

Het is gewoon het negatief van het bestaande GTA4-logo.

Daarom is het ook zo simpel ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien had je kunnen zorgen dat je dat zwart bij het logo niet ziet, dat kan ook met Paint (dat gebruik ik ook).

Haal het zwart weg en zorg dat je de vlammen ziet achter het GTA logo, dat ziet er gewoon proffesioneler uit. Ook is het erg pixelig, verklein de afbeelding even, dan zie je het minder.

Ik ben ermee bezig en ik heb ook een nieuwe gemaakt:

poster2xt9.jpg

Deze heb ik dus gemaakt ná de trailer :puh: Net zoals de vorige, met paint.

Commentaar welkom!

Groetjes Daffy Duck

Bewerkt: door Daffy Duck
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal 'm hier ook nog maar es posten :D

[plaatje]

Mooi, Maar je had het GTA IV logo had je wel wat groter mogen maken want het klopt niet in verhouding met het R* logo. Voorderest is die wel mooi.

Groetjes Daffy Duck

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal 'm hier ook nog maar es posten :D

[plaatje]

Mooi, Maar je had het GTA IV logo had je wel wat groter mogen maken want het klopt niet in verhouding met het R* logo. Voorderest is die wel mooi.

Groetjes Daffy Duck

Heb je wel gelijk in... :puh: maar ik ga er als ik meer tijd heb, nog maken ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...