BigM Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Cool, al is de tekst een beetje onduidelijk... Ja en los van dat is hij te groot en zal waarschijnlijk niet veel langer nadat je hem in je Handtekning zet verwijdert worden. @gangsta: Niet geheel zelf gemaakt maar wel leuk. @puma: Je wallpaper kan wel wat anders. Hij is te onduidelijk. En door die witte lijnen alleen maar een beetje saai. Meer kleur. Reageren
Daffy Duck Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 (bewerkt) Hier is mijn artwork,het is mijn eerste gemaakt met paint. Ik heb hem al gemaakt voor de trailer maar ik had een probleem dat ik niet kon posten Daffy Duck Bewerkt: 11 april 2007 door Daffy Duck Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 (bewerkt) Misschien had je kunnen zorgen dat je dat zwart bij het logo niet ziet, dat kan ook met Paint (dat gebruik ik ook). Haal het zwart weg en zorg dat je de vlammen ziet achter het GTA logo, dat ziet er gewoon proffesioneler uit. Ook is het erg pixelig, verklein de afbeelding even, dan zie je het minder. Allemaal dingen die verbeterd kunnen worden. Maar even iets anders: Mijn simpele, met Paint bewerkte, nieuwe GTA 4 logo: Bewerkt: 3 april 2007 door blokcement Reageren
Hit Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Misschien had je kunnen zorgen dat je dat zwart bij het logo niet ziet, dat kan ook met Paint (dat gebruik ik ook).Haal het zwart weg en zorg dat je de vlammen ziet achter het GTA logo, dat ziet er gewoon proffesioneler uit. Ook is het erg pixelig, verklein de afbeelding even, dan zie je het minder. Allemaal dingen die verbeterd kunnen worden. Maar even iets anders: Mijn simpele, met Paint bewerkte, nieuwe GTA 4 logo: En het ziet er beter uit dan die nu, ik vind het hele GTA4 logo lelijk maar goed dit is al een verbetering Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Misschien had je kunnen zorgen dat je dat zwart bij het logo niet ziet, dat kan ook met Paint (dat gebruik ik ook).Haal het zwart weg en zorg dat je de vlammen ziet achter het GTA logo, dat ziet er gewoon proffesioneler uit. Ook is het erg pixelig, verklein de afbeelding even, dan zie je het minder. Allemaal dingen die verbeterd kunnen worden. Maar even iets anders: Mijn simpele, met Paint bewerkte, nieuwe GTA 4 logo: En het ziet er beter uit dan die nu, ik vind het hele GTA4 logo lelijk maar goed dit is al een verbetering Het is gewoon het negatief van het bestaande GTA4-logo. Reageren
Hailmelly Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Naja ik vond dat Alan Wake's HDR er best uitziet als GTAIV's, dus ik pakte een plaatje en photoshopte het. Gebouwen komen uit counter strike <_< http://www.gamespot.com/pages/image_viewer...p;sid=undefined Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Misschien had je kunnen zorgen dat je dat zwart bij het logo niet ziet, dat kan ook met Paint (dat gebruik ik ook).Haal het zwart weg en zorg dat je de vlammen ziet achter het GTA logo, dat ziet er gewoon proffesioneler uit. Ook is het erg pixelig, verklein de afbeelding even, dan zie je het minder. Allemaal dingen die verbeterd kunnen worden. Maar even iets anders: Mijn simpele, met Paint bewerkte, nieuwe GTA 4 logo: En het ziet er beter uit dan die nu, ik vind het hele GTA4 logo lelijk maar goed dit is al een verbetering Het is gewoon het negatief van het bestaande GTA4-logo. Daarom is het ook zo simpel Reageren
Daffy Duck Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 (bewerkt) Misschien had je kunnen zorgen dat je dat zwart bij het logo niet ziet, dat kan ook met Paint (dat gebruik ik ook).Haal het zwart weg en zorg dat je de vlammen ziet achter het GTA logo, dat ziet er gewoon proffesioneler uit. Ook is het erg pixelig, verklein de afbeelding even, dan zie je het minder. Ik ben ermee bezig en ik heb ook een nieuwe gemaakt: Deze heb ik dus gemaakt ná de trailer Net zoals de vorige, met paint. Commentaar welkom! Groetjes Daffy Duck Bewerkt: 5 april 2007 door Daffy Duck Reageren
Mister.X Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 beetjee simpel he maar omdat het met de trailer te maken heeft een: 7.5/10 Reageren
sophianumgamer Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Hier een wallpaper die ik gister heb gemaakt En ja, die plaatjes zijn van WikiGTA. Aye, Sophianumgamer Reageren
wtc Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Ik zal 'm hier ook nog maar es posten Reageren
Daffy Duck Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Ik zal 'm hier ook nog maar es posten [plaatje] Mooi, Maar je had het GTA IV logo had je wel wat groter mogen maken want het klopt niet in verhouding met het R* logo. Voorderest is die wel mooi. Groetjes Daffy Duck Reageren
wtc Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Ik zal 'm hier ook nog maar es posten [plaatje] Mooi, Maar je had het GTA IV logo had je wel wat groter mogen maken want het klopt niet in verhouding met het R* logo. Voorderest is die wel mooi. Groetjes Daffy Duck Heb je wel gelijk in... maar ik ga er als ik meer tijd heb, nog maken Reageren
Sjoeter Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Ik kwam deze net tegen: Briljant Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Ik kwam deze net tegen: Briljant Die site is offline op het moment, hier alsnog je plaatje. Was overigens al erg lang bekend. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.