~Mario~ Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Hallo beste mensen, Ik weet niet als jullie het spel Rollercoastertycoon 3 kunnen, maar goed! Ik vindt dit een heel leuk spel, alleen nu verveelt het zo snel, Wat kan ik nog doen? Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Er is weinig te doen. Gewoon de carreer uitsspelen en misschien je pretparken uitbreiden. Ergens in die trand. succes ermee. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 16 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Ja is het laaste park leuk? en hoe heet die? Reageren
SamShine Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Is dat niet leuker om zelf uit te vinden? Je kan altijd walktrought opzoeken! Nog veel succes met spelen! Reageren
Rullez Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 alle parken waar je nog kan spellen vet mooi maken vuurwerk schows maken enz Reageren
~Mario~ Geplaatst: 16 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Ooh ja dat kan ik ook doen, maar wie weet hoe dat laaste park eruit ziet? Reageren
~Mario~ Geplaatst: 16 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 En weet iemand wat je nog meer leuks kan doen? Weet iemand misschien ook nog leuke muziek? Om in het spel te zetten? Reageren
SummerBase Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Als ik jou was zou ik het spel gewoon uitproberen: RollerCoasterTycoon 3. Je vind op die site een gratis demo. En welke muziek er leuk bij is: dat moet je helemaal zelf weten. Daar kan wij niet over beslissen. Veel succes met het uitvinden van het spel. Reageren
-Roy- Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Als ik jou was zou ik het spel gewoon uitproberen: RollerCoasterTycoon 3. Je vind op die site een gratis demo. En welke muziek er leuk bij is: dat moet je helemaal zelf weten. Daar kan wij niet over beslissen. Veel succes met het uitvinden van het spel. Hij heeft volgens mij het spel al, maar hij verveelt zich nu een beetje. Wat je misschien kunt gaan doen is modden? Reageren
Gunslinger Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Je kunt natuurlijk ook een uitbreiding kopen. Je hebt op dit moment Soaked en Wild. Soaked voegt zwembaden, glijbanen, zwembadattracties, waterattracties, waterdecoratie en watershows toe. Wild voegt dieren en enkele extreme attracties toe. De eerste uitbreiding, Soaked, is veruit het meest uitgebreid. Die raad ik je dan ook aan, het is best wel komisch op je peeps bezig te zien in zwembaden en glijbanen. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 30 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 Ooh modden dat kan leuk zijn ja! ik heb nu zelf de uitbreiding Dolle waterpret. Aleen Modden hoe bedoel je dat? Reageren
KillerR Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 Hallo beste mensen, Ik weet niet als jullie het spel Rollercoastertycoon 3 kunnen, maar goed!Ik vindt dit een heel leuk spel, alleen nu verveelt het zo snel, Wat kan ik nog doen? Ga zelf vuurwerkshows maken, dat is vet!! Ik ben daar ook wel eens mee bezig en mijn creaties zijn groot! Reageren
~Mario~ Geplaatst: 30 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 Nou ik ben benieuwd wat dat laaste park is verder niet!!!!!! Reageren
Talietje Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 uitbereidingen zijn best ook wel tof! Reageren
Dynamic Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 Je kan je park heel groot maken en dan Werk je het helemaal vol zet je prijskaartjes op het duurst en probeer iedereen tevreden te houden.. Is dit al gelukt? Dan kan je wel cheats gebruiken er zitten er een paar leuke bij vind ik dan! hier een enkel cheats!: Code Resultaat Frontier Attracties en rollercoasters gaan nooit kapot Guido Fawkes Krijg toegang tot de geavanceerde vuurwerk editor Sam Denney Kijk bij alle rollercoasters Jon Roach Kijk bij alle andere attracties John Wardley Haal hoogtebeperking weg bij bouwen coasters Chris Sawyer Gasten staan te springen voor lol Atari Alle gasten lachen David Braben Ultieme launch en chain lift snelheid John D Rockefeller Krijg $ 10.000.- James Hunt Je krijgt een buggy waar je mee door het park kan rijden D Lean Krijg toegang tot de camera-route editor Mouse Alle mensen kijken naar de grond ATITech Bezoekers en staff lopen heel snel Make Me Sick Alle gasten worden ziek en beginnen te kotsen Jonny Watts Je ziet het spel door de ogen van degene die je net deze naam hebt gegeven Atomic Grote ontploffing bij één van je rollercoasters Ghost Town Gasten komen niet meer binnen en er niet meer uit je park maar je park blijft nog steeds open A Hitchcock Er komen veel eenden en meeuwen voorbij vliegen Andrew Thomas Je achtbaan treintje rijd veel soepeler dan eerst Andrew Gillett je parkwaarde schiet omhoog Dynamic <-- Geen cheat hoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.