Big-Bear Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2006 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2006 (bewerkt) bij mij doet het plaatje het niet en is het bestand niet een beetje te groot Bewerkt: 16 mei 2006 door zonnet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 16 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2006 Ligt aan jouw, hij is for het Web opgeslagen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2006 o ja hij doet het nou wel ziet er wel leuk uit het laden duurt alleen lang Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 16 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2006 Ligt aan je internet provider, want ik heb niet moeten wachten, post ook even je Resultaat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2006 (bewerkt) Mooie Tut goed uitgelegd alleen niet zon mooi resultaat helaas.. Bewerkt: 16 mei 2006 door Achille Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2006 Bij mij doet hij het wel, dus het zal wel aan de verbinding liggen bij jullie.. Over de tut, hij ziet er leuk uit. En handig voor de mensen die het nog niet wisten natuurlijk. Maar volgens mij heb ik al meerdere tuts hierover gezien op het forum (kan hem zo snel niet vinden). Maar ik zou zeggen: Keep it up!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.