dudedude Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 kijk die trailer op gametrailers het lijkt precies op amsterdam http://www.gametrailers.com/gamepage.php?fs=1&id=2169 Reageren
SamShine Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 (bewerkt) De stad lijkt inderdaat een beetje op A'dam, maar de veel gebouwen (wereldwijd) lijken op elkaar! Dus het had net zo goed een andere stad kunnen zijn! Het wachten is op meer informatie! Overigens had je dit beter in het PS3 topic kunnen plaatsen Bewerkt: 16 mei 2006 door Big-Loser Reageren
gta_rulez Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Dit had ik laatst ook al een keer gepost, ik weet zo niet meer waar. Maar volgens mij is het wel Amsterdam hoor. Ook met die fietsers enzo. Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 het is in londen maar toch lijkt het op AD Reageren
dudedude Geplaatst: 18 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 het is in londen maar toch lijkt het op AD ben je ooit wel eens in londen geweest? die stad is echt 100 % zeker niet londen ook al zou de nieuwe getaway zich daar wel afspelen Reageren
The Italian Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 (bewerkt) Deze Spel speelt zich in London af dat was met The Gateway 1 en The Gateway 2 ook al. En in die trailer kan je het zien dat het London is door die Londonse Cabbies en dat grote plein dat Soho heet volgens mij Bewerkt: 18 mei 2006 door The Italian Reageren
dudedude Geplaatst: 18 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 (bewerkt) Deze Spel speelt zich in London af dat was met The Gateway 1 en The Gateway 2 ook al.En in die trailer kan je het zien dat het London is door die Londonse Cabbies en dat grote plein dat Soho heet volgens mij waarom staat er dan 'slachtery' op het bord onder 'cafe' als de camera het huis in gaat EDIT:nog wat bewijs Bewerkt: 18 mei 2006 door dudedude Reageren
SamShine Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Die Nederlandse valg is inderdaad nogal verdacht! Maar hebben de makers nog niks bekendgemaakt? Reageren
mrtuning Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Deze Spel speelt zich in London af dat was met The Gateway 1 en The Gateway 2 ook al. En in die trailer kan je het zien dat het London is door die Londonse Cabbies en dat grote plein dat Soho heet volgens mij waarom staat er dan 'slachtery' op het bord onder 'cafe' als de camera het huis in gaat EDIT:nog wat bewijs cool gevonden lijkt me echt cool in amsterdam maar voor mijn zit er ook 1 na deel aaan ik heb een ps2 en als de ps3 uitkomt gaat hij (volgens mijn moeder) 300 euro kostten daar zakt je broek van af of niet? Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 er is nog een filmpe van the getaway drie en het is duidelijk in londen mensen ga nu niet beginen koppig doen het is in LONDEN ps hier is het filpje waar je duidelijk kan zien dat het in londen is en op de screens van 'tzelfde http://media.ps3.ign.com/media/748/748448/vids_1.html !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Reageren
Little Mister Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Ja dit is zeker wel London, dat zegt die gast zelf ook die praat. The Getaway is altijd in London geweest en dat blijft denk ik zo. Maar het ziet wel erg echt allemaal uit allemaal. Als ik de PS3 heb ga ik hem ook zeker kopen. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 helemaal gelijk hij zecht het zelf, maar het lijkt HEEL erg op a'dam Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 (bewerkt) het is ook in amsterdam mensen, een stukje van de nieuwe getaway zal zig afspelen in amsterdam.. dat filmpje is gewoon niet in londen want daar hebben ze niet van die grachten als in amsterdam, en het is logisch dat ze de auto`s gewoon links laten rijden als het filmpje in lonen zou afspelen en de rijden hier tog egt rechts dus dit filmpje speelt zig nie af in londen, hoewel het spel zig natuurlijk wel in londen afspeelt. er zal idd een klein stukje in amsterdan gespeeld worden. hope dat ej dan gewon lkkr door amstedan kan scheuren Bewerkt: 27 juli 2006 door klok Reageren
W3sl3y Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Inderdaad, The Gateway gaat zich voor een klein stukje in Amsterdam afspelen. Ik vind dat je blind bent als je denkt dat die eerste trailer niet in Amsterdam is... Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 idd das tog duidelijk het enigste water in londen is de Thames en nog wat meeren in die parken.. hoop dat ej dan egt wel gewoon door amsterdan kan rijden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.