jaah90 Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Een goededag, ooit ws ik bij een vriend, en die had letterlijk een MEGA trainer gedownload. Bijna alles was mogelijk, ook je save game op 100 procent zetten. Nou is mijn grote vraag, weten jullie zo'n trainer of hoe je ingame je game 100% maakt? dank u Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Een goededag,ooit ws ik bij een vriend, en die had letterlijk een MEGA trainer gedownload. Bijna alles was mogelijk, ook je save game op 100 procent zetten. Nou is mijn grote vraag, weten jullie zo'n trainer of hoe je ingame je game 100% maakt? dank u Hier heb ik een trainer voor je met heel veel mogelijkheden, ook een mogelijk om direct op 100% te zitten. Hoe instaleer ik hem? Je download de trainer, als je hem uitpakt krijg je 2 bestanden die zet je in je GTA San Andreas map. ((C:)>Deze Computer>Progam Files> Rockstar Games> GTA San Andres. Veel speelplezier verder! Reageren
jaah90 Geplaatst: 16 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 ok Bedankt. Ik zal het eens proberen, maar zover ik me herinner, was het niet deze. Het was een trainer, met 3 pagina's met ieder 40 cheats die je met een checkbox en klikken aan-en uit kon zetten Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Het was een trainer, met 3 pagina's met ieder 40 cheats die je met een checkbox en klikken aan-en uit kon zetten Je kunt ook aan je vriend vragen of hij hem nog op zijn PC heeft. Dan vraag je hem of hij dat bestand jou wil sturen via MSN of iets anders. ALs je hem dan op de PC hebt, kun je hem dan ook installeren. Dan heb je wel dezelfde trainer als je vriend! Reageren
Typhoon Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Dat wat Ruurd zegt kan je natuurlijk doen, maar ik denk dat je deze trainer bedoeld, hier zitten functie's op zoals spel 100%, haal alles goud op vliegschool, driving school, bike school, je kan alle auto's spawnen, je kan screenshots maken, je kan replays die je met F1 maakt opslaan, je kan in 1 keer alle oysters, hidden-sprays e.d. hebben, een garage edioter, je kan in elke garage in San Andreas die je bezit auto's laten neerzetten die je wilt, je kan ze dan ook tunen met Nitro, bepaalde kleur, bepaalde paintjob. Dit is wel 1 van de trainers waar de meeste functies opzitten: +151. Succes. Reageren
Follow Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Dat wat Ruurd zegt kan je natuurlijk doen, maar ik denk dat je deze trainer bedoeld, hier zitten functie's op zoals spel 100%, haal alles goud op vliegschool, driving school, bike school, je kan alle auto's spawnen, je kan screenshots maken, je kan replays die je met F1 maakt opslaan, je kan in 1 keer alle oysters, hidden-sprays e.d. hebben, een garage edioter, je kan in elke garage in San Andreas die je bezit auto's laten neerzetten die je wilt, je kan ze dan ook tunen met Nitro, bepaalde kleur, bepaalde paintjob.Dit is wel 1 van de trainers waar de meeste functies opzitten: +151. Succes. Voor die trainer had ik een bijvoegje gedaan, dan kan je naar liberty city enzovoort. De telepoirt functie is dat. Je kan die download hier vinden: Klik Reageren
jaah90 Geplaatst: 16 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Hartelijk dank voor de reacties Hartelijk dank voor de reacties Hartelijk dank voor de reacties Hartelijk dank voor de reacties Het was een trainer, met 3 pagina's met ieder 40 cheats die je met een checkbox en klikken aan-en uit kon zetten Je kunt ook aan je vriend vragen of hij hem nog op zijn PC heeft. Dan vraag je hem of hij dat bestand jou wil sturen via MSN of iets anders. ALs je hem dan op de PC hebt, kun je hem dan ook installeren. Dan heb je wel dezelfde trainer als je vriend! Het probleem is, hij heeft zijn pc geformatteerd en weet niet meer waar hij die trainer gedownload had Dat wat Ruurd zegt kan je natuurlijk doen, maar ik denk dat je deze trainer bedoeld, hier zitten functie's op zoals spel 100%, haal alles goud op vliegschool, driving school, bike school, je kan alle auto's spawnen, je kan screenshots maken, je kan replays die je met F1 maakt opslaan, je kan in 1 keer alle oysters, hidden-sprays e.d. hebben, een garage edioter, je kan in elke garage in San Andreas die je bezit auto's laten neerzetten die je wilt, je kan ze dan ook tunen met Nitro, bepaalde kleur, bepaalde paintjob.Dit is wel 1 van de trainers waar de meeste functies opzitten: +151. Succes. Hmm, ik zal deze eens proberen. Kun je met die garage editor ook zoveel auto's in een garage zetten als je wilt? Voor die trainer had ik een bijvoegje gedaan, dan kan je naar liberty city enzovoort.De telepoirt functie is dat. Je kan die download hier vinden: Klik Hier zal ik zeker eens naar gaan kijken Reageren
Typhoon Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Hmm, ik zal deze eens proberen. Kun je met die garage editor ook zoveel auto's in een garage zetten als je wilt? Nee dat kan niet, in sommige garages kan je 4 auto's neerzetten en in andere 2, je kan natuurlijk ook 1 of drie doen, maar bijvoorbeeld bij het huis van Carl kan je maar 2 doen. Veel plezier ermee! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.