Jump to content

WTF is een PM

Recommended Posts

Geplaatst:

Door op het knopje PM van een ander lid te drukken kan je snel berichtjes naar iemand sturen wat hij/zij dus alleen kan lezen.

Rechts van de tekst Jouw controle paneel staat hoeveel PM's je hebt.

Geplaatst:

Beuh...

Maar kan een admin ff reageren op z'n vraag om unbanned te worden van de GTAGames MTA Server? Voordat dit hele forum volstaat met topics van hem...

Geplaatst:

hey furiouz,

ze reageren niet echt :puh:

maar als jij nou niet steeds die topix sluit dan waren er ook niet zow veel :huh:

laterzzz =EB=Uitbrander

Geplaatst:

Joriz,

mag ik dan ook weten waarom?

ik heb zo goed als niets gedaan!

groeten =EB=BurnOut :blink:

Geplaatst: (bewerkt)

je hebt zo goed als wel wat gedaan :angry: Je valt ons de hele tijd lastig als een vage stalker over unbannen en weet ik veel wat alleen omdat jij je niet kan gedragen als jij je verveelt. En het is je al 20x vertelt om het via een PM (Personel Message DUH!) te regelen samen met Joriz maar wat jij nu de hele tijd doet is dit forum onnodig vervuilen en ik begin het behoorlijk irritand aan het vinden. 1x in de fout ok , 2x in de fout ok minder maar kan ook nog maar 5x!!! Nee dus zoek gewoon een andere &^#*$ server en val die forum niet meer lastig!

Bewerkt: door Q Dude
Geplaatst:

1. Je verkr*acht de server

2. Je verkr*cht het forum

3. Je verkr*t het PM systeem

Kan je nu alsjeblieft ophouden over dat je bent gebanned op de MTA server voordat je hier ook nog eens wordt gebanned :angry: ? ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...