sarwish Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 ze zeggen dat als je bij gtaforum ben gerigiestreert kan je ook bij gta games inloggen maar dat gaat niet Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 ze zeggen dat als je bij gtaforum ben gerigiestreert kan je ook bijgta games inloggen maar dat gaat niet Hey Sarwish, Het klopt, dat komt omdat je je in een vase hebt ingelogd dat je als je je registereert op het GTAforum dat het niet doorgevoert werd naar de database van GTAGames.nl en daarom je ook alleen maar in kunt loggen op GTAforum.nl. Je kunt Joriz wel een PM sturen en vragen waarom je je nog (steeds) niet kunt inloggen op GTAGames.nl. Nu is het wel weer fixed, dus als je je nu zou registeren, dan zou het zo op GTAG en GTAF kunnen inloggen. Een PM naar Joriz lijkt me op dit moment de beste oplossing. Succes Sarwish! Reageren
ASPHALT Geplaatst: 21 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 ik heb misschien een nieuwe teorie misschien komt hij er niet bij de 100% te liggen maar als je de story line hebt uitgespeeld Reageren
Big Boss Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Hij komt er denk ik te liggen na 'Driving Mr.Leone' , omdat dit de laatste Portland missie is. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 22 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Hij komt er denk ik te liggen na 'Driving Mr.Leone' , omdat dit de laatste Portland missie is. kan niet ik heb een keer een save-game van Ruud31 gekregen (i.v.m. een filmpje) en daar lag ie er ook niet en hij was al eind 3 land Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.