koekkie Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2006 ik kan het opeens niet meer spele ik heb die ene fagio of zo iets een scooter heb ik veranderd ik heb de dingetjes geback upt alleen die texte niet di daar stonden alles heb ik goed gedaan en nu doet ie het niet :S:( en het spel ook niet meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2006 Probeer eens je hele GTA VC te deïnstaleren en daarna weer instaleren, dan zijn alle mods e.d. uit je spel verwijderd, en moet je spel weer gewoon de oude zijn. Je savegame's worden wel bewaard, die staan in de map GTA VC User Files, die vindt je in mijn documenten, dus na het opnieuw instaleren kan je gewoon verder met je oude savegame's. Succes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jasperscout Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2006 jaa.. ik had precies hetzelfde. Ik had auto's geinstaleerd in gta Vice City, en het hele spel loopt vast.. Als ik bij vice port (haven) kom, dan liep het hele spel vast, en moest ik het spel afsluiten.. Ik heb toen later die auto's verwijderd, maar het spel liep nog vast.. kijk anders even hierop: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...23&hl=uitspelen Via die site heb ik de auto's toegeveogd, ma deed t voro geen meterr.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jasperscout Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2006 ik heb het spel opnieuw geinstaleerd, en toen deed tie t weer. Ik durf nu geen auto's meer toe te voegen bij het spel, anders loopt ie weer helemaal vast, en crast zometeen me hele pc misschien, war ik niet bepaald op zit te wachten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.