koekkie Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2006 is het een online spel zoals gta kan je me dan de link geven of zo waar ik het kan downloaden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2006 Multi Theft Auto is inderdaad een online spel. Hier is al een topic voor geopend: >>DEZE<<. Lees dat maar even door, daar staat ook een link naar een site waar je MTA voor Vice City kunt downloaden... Veel succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
koekkie Geplaatst: 16 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2006 Multi Theft Auto is inderdaad een online spel. Hier is al een topic voor geopend: >>DEZE<<.Lees dat maar even door, daar staat ook een link naar een site waar je MTA voor Vice City kunt downloaden... Veel succes! eej gast mag ik mischien je msn nandrodavids want de download staat niet op de oficiele site alelen die van sa maar neit van vc mischien kan je pase via msn of via dit een link of zo:P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2006 We mogen hier op het Forum geen e-maildressen plaatsen, maar mijn MSN vind je gewoon in mijn profiel... Maar >>hier<< kun je volgens mij MTA 0.5 downloaden. Dat is voor GTA III en Vice City... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2006 (bewerkt) eej gast mag ik mischien je msn nandrodavids want de download staat niet op de oficiele site alelen die van sa maar neit van vc mischien kan je pase via msn of via dit een link of zo:P Ga naar deze site, dan zie je rechts ergens Download staan, onder Download staat ook het woord Archief daar klik je op, en dan zoek je MTA 0.5 op, dan moet je op de Win32 client drukken, dan ga je naar een andere site en dan kan je hem downloaden. Dit is de site, daar kan je ook gelijk opklikken, en dan druk je gewoon op download. Download hem eerst maar eens, kijken dat dat lukt. Als je MTA eenmaal geinstaleerd hebt, dan druk je op een icoontje met de onderschrift Multi Theft Auto, het icoontje is rood en er staat een donkere man genaamd 8-Ball op. Als je hem opgestart hebt kan je van alles doen, je kan je nickname etc invullen link in dat progammtje, er staat ook een woord genaamd Servers, daar klik je op, als het goed is komt er dan een lijste met allemaal namen in beeld, klik op 1 van die en dag betreed je een server, dan kan je dus spelen! Als het niet lukt zeg je het maar. Bewerkt: 16 mei 2006 door Typhoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thobas Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2006 ik heb MTA gedownload maar hoe moet je dan op de saver komen want is moet een code hebben en hij zecht dat het de heletijd fout is ik snap er niet van geef een berichtje A.U.B op thobaspleiter (at) hotmail DOT com als je weet wat ik nu moet doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2006 (bewerkt) Hey Welkom op het forum, Als je MTA opstart zie je onder het kopje Connect IP en Port staan daar moet je wat invullen, maar het kan ook makkelijker, je ziet een beetje naar onderen ook Servers staan, als je daar op klikt komen er allemaal servers in beeld en kan je gewoon in 1 gaan, dan hoef je ook geen IP en Port intevullen. Dubbelkik gewoon op die server en je gaat er in. Je kan ook naar de Game Monitor Site gaan daar staan ook allemaal servers voor MTA, die site vindt je hier, let wel op dat je een server pakt waar race mod achter staat. Je kan dan gewoon de IP en de Port invullen. Op sommige servers staat ook een password, in die servers kan je dus niet in, dan heeft 1 van de admins er een pass opgezet omdat hij er alleen bepaalde mensen opwil, bijvoorbeeld alleen vrienden of clanleden. Succes. Owja, je kan beter je email adress weghalen, we antwoorden hier wel Bewerkt: 18 mei 2006 door Typhoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thobas Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2006 ik heb gedaan wat je zij maar hij zecht de hele tijd a problem occured while trying to connect en er is geen progamma voor MTA 0,5 en hij zecht ook nog dat hij MTAClient.exe niet kan vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2006 (bewerkt) ik heb gedaan wat je zij maar hij zecht de hele tijd a problem occured while trying to connecten er is geen progamma voor MTA 0,5 en hij zecht ook nog dat hij MTAClient.exe niet kan vinden mtasa voor sa mta 0.5 voor vice ?? gta3 ?? een van beide maar niet San Andreas en om nog even de topictitle nogmaals te beantwoorden een online versie van gta (3, vice en sa) en de laatste is dus mtasa waar je kan racen men met allerlei objecten kan werken en dus hele spectaculaire races kan doen met zijn allen (32max) en een beetje lol kan hebben en zelfs gewoon botsautotje spelen als je wil (deathmatch of cops&robbers) en met het lopen zijn ze nog mee bezig (mompel ander team , maar je vroeg naar mta ) Bewerkt: 22 mei 2006 door coz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2006 hoe kom je dan online op gta moet je gta dan op de pc hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2006 Kijk is in onze MTA forum sectie: http://www.gtaforum.nl/index.php?showforum=71 Hier staan deze vragen al vaak beantwoord. Tevens staat aardig wat informatie in onze WikiGTA: http://nl.wikigta.org/index.php/Multi Theft Auto En Ja je hebt eerst de originele GTA nodig voor op de PC voordat je die versie van MTA kan spelen. Je hebt dus GTA San Andreas nodig voor MTA SA en dus GTA Vice City nodig voor MTA VC etc... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thobas Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2006 (bewerkt) vice city MTA 0.5 zecht de heletijd dat hij MTAClient.exe niet kan vinden weet iemand wat ik nu moet doen zech A.U.B zo snel mogelijk hoe ik die kan verhelpen en ik bedoel alleen voor vice city niet voor San Andreas Bewerkt: 23 mei 2006 door thobas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.