Jump to content

mta vc weet niet hoe ik meot conecte


koekkie

Recommended Posts

er staat host port en als ik bij de host de ip in vul zonder die port je weet wel en daar onder staat port daar doe ik de port dan druk ik connect dan staat er disconect dalay 10 secconds of zo

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Je hoeft niet steeds een nieuw topic te maken over ongeveer hetzelfde onderwerp, je kan wel gewoon in 1 van je vorige topics verder gaan.

Maar over je vraag: je moet bij host en ip allebij wat invullen! Anders lukt hiet niet.

Dit is het IP van een server: 217.112.93.95 en dit de host: 2016.

Vul die gewoon allebij in, en dan moet je als het goed is gewoon in de server kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

post-43507-1147800161_thumb.jpg

Hey,

Je hoeft niet steeds een nieuw topic te maken over ongeveer hetzelfde onderwerp, je kan wel gewoon in 1 van je vorige topics verder gaan.

Maar over je vraag: je moet bij host en ip allebij wat invullen! Anders lukt hiet niet.

Dit is het IP van een server: 217.112.93.95 en dit de host: 2016.

Vul die gewoon allebij in, en dan moet je als het goed is gewoon in de server kunnen.

kijk bijmij staat dit aleen

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dit is een groot probleem!

Dit heb ik ook gehad, en heb het nog steeds, ik zou niet weten hoe dat kan, ik heb toen de oude MTA er nog was eens een snellere MTA client ofzo gedownload, waardoor je gelijk kan reconnecten als je een crash hebt, toen ik de nieuwste versie van MTA had gedownload (MTA 0.5) kwam bij mij hetzelfde probleem als jou, ik had toen het spel ook nog illegaal, wat ik nu niet meer heb, maar dat heeft niet geholpen.

Ik zou echt niet weten wat je hier aan kan doen, heb je misschien nog mods in VC geinstaleerd? Zo ja, instaleer je VC eerst even opnieuw.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...