Jump to content

de zombie in san andreas


gta dylan

Recommended Posts

Allemaal gezeik ! Iedereen fantaseert er maar op los.Moést er een Zombie,Bigfoot,etc. in het spel zijn dan moét er ook een Texture voor zijn.Hier is al veel naar gezocht,maar zonder resultaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel een paar keer gehad dat een dood mannetje rondloopt en die kan je ook niet ''nog doder'' maken, hij blijft gewoon rondlopen. Ik heb hier ook een filmpje van.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel een paar keer gehad dat een dood mannetje rondloopt en die kan je ook niet ''nog doder'' maken, hij blijft gewoon rondlopen. Ik heb hier ook een filmpje van.

Waar heb je het filmpje dan?

Ik wil het wel even zien ben nu benieuwd :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel een paar keer gehad dat een dood mannetje rondloopt en die kan je ook niet ''nog doder'' maken, hij blijft gewoon rondlopen. Ik heb hier ook een filmpje van.

Dit heb ik ook al vaker meegemaakt, :Y bijv. op de snelweg in Las Venturas (Julius Thruway).

Als ik bij een heleboel auto's er een raket op af vuur en er een hoop ontploft, en er een hoop chaos veroorzaakt wordt, kan het zijn dat er tegelijkertijd een mannetje uit een auto stapt, maar ook door die raket wordt geraakt. Dan kan het weleens voorkomen dat het mannetje dood is, ook wanneer je op hem richt zul je zien dat zijn gezondheid helemaal zwart is, maar hij loopt gewoon door.

Dit is gewoon een simpele bug, :Y ook wanneer je dus op het mannetje blijft doorschieten en doen, zal hij steeds maar blijven doorrennen, wat je ook doet. Deze bug komt niet vaak voor, maar van de andere kant is het ook wel weer grappig. :D

Maar denk alsjeblieft niet dat dit een EE is ofzo, het mannetje is géén zombie ofzo, het is gewoon een bug. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ja ik had ook zoiets grappigs voorgehad:ik ging naar arena 63 met een motor en er zat een mannetje acheraan op die motor.dus ik kom in arena 63 en die politie begint op mij en dat mannetje te schieten en dat mannetje moet normaal dood zijn maar die loopt gewoon door.ik heb geen foto kunnen maken omdat ik heel snel werd doodgeschoten.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel grappig bij die mannetjes die niet dood kunnen om een heleboel van die bommenpakketjes te gooien en vliegen maar : :Y

Bewerkt: door CenMan
Link to comment
Delen op andere websites

ja het is wel grappig

>>> Door .Levi.: Zulke posts kun je voor jezelf houden, dit zie ik alleen maar als postboosten.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Link to comment
Delen op andere websites

Er is ook een trucje om een van je gerecruteerde homies in een zombie te veranderen: Je loopt naar een Grove St. homie en recruteert hem. Dan moet je hem doden ofzo('k weet het niet precies). En na een tijdje verandert ie in een kleine, kale man met enkel een lange blauwebroek aan en met een worm uit z'n mond.

Dit soort "mannetjes" kom je ook soms tegen op het kerkhof in Palomino Creek.

Bewerkt: door Miyamoto
Link to comment
Delen op andere websites

Er is ook een trucje om een van je gerecruteerde homies in een zombie te veranderen: Je loopt naar een Grove St. homie en recruteert hem. Dan moet je hem doden ofzo('k weet het niet precies). En na een tijdje verandert ie in een kleine, kale man met enkel een lange blauwebroek aan en met een worm uit z'n mond.

Dit soort "mannetjes" kom je ook soms tegen op het kerkhof in Palomino Creek.

daar moet je es een screen van maken want dat heb ik echt nog niet gezien (en heb SA al meer als een jaar) en heb meer als 563 gang homies gekild en heb daar geen "oud mannetje" of zo zien uitkomen of weglopen hoor :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Er is ook een trucje om een van je gerecruteerde homies in een zombie te veranderen: Je loopt naar een Grove St. homie en recruteert hem. Dan moet je hem doden ofzo('k weet het niet precies). En na een tijdje verandert ie in een kleine, kale man met enkel een lange blauwebroek aan en met een worm uit z'n mond.

Dit soort "mannetjes" kom je ook soms tegen op het kerkhof in Palomino Creek.

daar moet je es een screen van maken want dat heb ik echt nog niet gezien (en heb SA al meer als een jaar) en heb meer als 563 gang homies gekild en heb daar geen "oud mannetje" of zo zien uitkomen of weglopen hoor :cab:

Dit is em:

SA Zombie

Bewerkt: door Miyamoto
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...