Jump to content

de zombie in san andreas


gta dylan

Recommended Posts

Dat is gewoon een boer!:die zie je soms ook zitten in autos meestal is die ''worm'' een grassprietje waarop ze kauwen.En daarmee wil ik zeggen dat die zombie niet bestaat.

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is gewoon een boer!:die zie je soms ook zitten in autos meestal is die ''worm'' een grassprietje waarop ze kauwen.En daarmee wil ik zeggen dat die zombie niet bestaat.

:cya:

Wel ja, je kunt weleens héélc misschien met een zéér kleine kans gelijk hebben...

Link to comment
Delen op andere websites

Er is ook een trucje om een van je gerecruteerde homies in een zombie te veranderen: Je loopt naar een Grove St. homie en recruteert hem. Dan moet je hem doden ofzo('k weet het niet precies). En na een tijdje verandert ie in een kleine, kale man met enkel een lange blauwebroek aan en met een worm uit z'n mond.

Dit soort "mannetjes" kom je ook soms tegen op het kerkhof in Palomino Creek.

daar moet je es een screen van maken want dat heb ik echt nog niet gezien (en heb SA al meer als een jaar) en heb meer als 563 gang homies gekild en heb daar geen "oud mannetje" of zo zien uitkomen of weglopen hoor :cab:

Dit is em:

SA Zombie

Dat is dus een gewone lelijke boer, die ik in ieder platteland dorpje tegenkom, dus zeker géén zombie :t

Link to comment
Delen op andere websites

het lijkt wel diegene die in dat filmpje de panoptican killer voorstelt en ik had ook een keer met het inbreken dat ik een vrouw doodschoot en ze belde even de politie en viel neer, dat is ook in de ammunation schiet je op die vent (en dan wel raak) schiet z'n geweer leeg en valt met een gaaauuuww op de grond

Link to comment
Delen op andere websites

nee die bestaan niet alleen met een code dan staan politie op na hun dood

'Wat probeer je te zeggen, curses ABN nodig PM me :puh: .'

Verder geloof ik er dus ook echt niet in dat er een zombie is in GTA SA, want anders zouden er al veel meer vanaf weten. Dat is dus dikke onzin praat :schater:.

P.s. Zonnet dat bedoel ik als een grapje, maar ik kan het echt niet begrijpen. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zijn gewoon slechtverzorgde boertjes :puh: Die zie ik altijd op het platteland rondwandelen. En doe worm is een grasspriet :puh:

EDIT: O, shit, ik was nog bij de vorige Bladzijde :(

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Die zie ik ook heel vaak... het is gewoon een boer maar hij lijkt ook wel een beetje op Gollem ofzo van lord of the rings, die ene irritante dwerg volgens mij heet hij gollem

Link to comment
Delen op andere websites

eerst toen ik nog maar net san andreas had dacht ik dat die boer een alien ofso was maar na een tijdje kwam ik erachter dat het een boer was ;) maar het is geen zombie wel een grappige gedachte

Bewerkt: door gangstabadboys
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...